اطلاعیه میهمان، انتقال، انتقال توأم با تغییر رشته، تغییر رشته داخلی دانشجویان دانشگاه گیلان به سایر دانشگاه های کشور در نیمسال دوم سال تحصیلی 1403-1402

10 12 2023
کد خبر : 8065241
تعداد بازدید : 998

دانشجویان متقاضی میهمان و انتقال دائم به سایر دانشگاه ها با رعایت مفاد آیین نامه میهمان و انتقال از تاریخ 1402/09/25 لغایت 1402/11/15 جهت ارائه درخواست به سامانه جامع  آموزش قسمت "فرم های درخواست"، "درخواست میهمانی به "یا "انتقال به" (مطابق آیین نامه میهمان و انتقال ) مراجعه و نسبت به تکمیل درخواست اقدام نمایند.

 پس از تایید نهایی، درخواست میهمانی یا انتقال را از گزینه متن نامه پرینت گرفته و نسبت به ارائه آن به دانشگاه مقصد اقدام نمایند.

مهم: لازم است دانشجویان گرامی در اسرع وقت نسبت به ارائه درخواست خود اقدام نمایند در صورت عدم پذیرش درخواست توسط دانشگاه مقصد، دانشگاه گیلان مسئولیتی درخصوص تاخیر ایجاد شده نخواهد داشت.

تذکرات مهم :

1- لازم است دانشجویان میهمان بر اساس چارت و سرفصل دانشگاه گیلان انتخاب واحد نمایند، چنانچه درسی در عنوان ،تعداد واحد، رعایت پیشنیازی و غیره با سرفصل مربوطه مغایرت داشته باشد، دانشگاه مجاز است طبق مقررات دروس مغایر با چارت دانشگاه را حذف نماید.

2-دانشجو موظف است مطابق تقویم آموزشی دانشگاه، تا قبل از حذف و اضافه، پاسخ دانشگاه مقصد را به دانشگاه گیلان ارائه نماید.

3- به استناد ماده 8 آیین نامه میهمان و انتقال کلیه دانشجویان میهمان و انتقال ملزم به پرداخت شهریه می باشند .

4- دانشجویان انتقالی درصورت دارا بودن کد رشته دانشگاه مقصد، از پرداخت شهریه معاف هستند.

5- دانشجویانی که در سامانه میهمان و انتقال سازمان امور دانشجویان (سجاد) با میهمانی نیمسال های اول و دوم سال تحصیلی 1403-1402 آنان موافقت شده است، نیاز به ارائه مجدد درخواست برای نیمسال دوم سال تحصیلی 1403-1402 ندارند.

  تغییر رشته داخلی و انتقال توام با تغییر رشته:

دانشجویان متقاضی تغییر رشته داخلی و انتقال توأم با تغییر رشته:

 ابتدا فرم (الف) را از لینک زیر دریافت و سپس جهت بررسی کد رشته های مورد تقاضا به آموزش دانشکده مراجعه نمایند.

 

پس از بررسی فرم (الف) در صورت دارا بودن شرایط:

-دانشجویان متقاضی انتقال توام با تغییر رشته به سایر دانشگاه ها فرم (ب) را تکمیل نموده و سپس جهت بررسی درخواست به دانشگاه مقصد ارائه نمایند.

-دانشجویان متقاضی تغییر رشته داخلی پس از تکمیل فرم (ج)، جهت اقدام بعدی به اداره پذیرش وثبت نام دانشگاه مراجعه نمایند.

نوع فرم

کاربرد

فرم (الف)

متقاضیان تغییررشته داخلی و انتقال توام با تغییر رشته به سایر دانشگاه ها

فرم (ب)

متقاضیان انتقال توام با تغییر رشته

فرم (ج)

متقاضیان تغییر رشته

 

توجه 1- با توجه به عدم وصول کارنامه تغییر رشته و انتقال (محرمانه) دانشجویان ورودی 1402، درحال حاضر امکان درخواست تغییر رشته داخلی و انتقال توام با تغییر رشته  برای این دانشجویان فراهم نمی باشد.

مهم: تغییر رشته داخلی، انتقال توأم با تغییر رشته و انتقال دائم از  رشته هایی که پذیرش آن با سوابق تحصیلی (بدون آزمون) بوده است، به رشته های با آزمون ممنوع می  باشد.

 

 

 مدیریت امور آموزشی دانشگاه گیلان

​​​​​​​


دسته بندی :
اطلاعیه ها

خبر های مهم

نمایشگر دسته ای مطالب

17 01 2024

برگزاری کارگاه دانش افزایی مشاور آموزشی مورخ 1402/10/25

کارگاه دانش افزایی مشاور آموزشی در تاریخ 1402/10/25 در تالار حکمت دانشگاه برگزار گردید. در اين كارگاه ابتدا معاون آموزشی و تحصيلات تكميلي دانشگاه با بیان اهمیت هدایت تحصیلی و نظارت مستمر برروند تحصیلی دانشجویان و فراهم کردن زمینه شاگردپروری و ارتقای علمی و فردی دانشجویان به موارد مهم شیوه نامه مشاور آموزشی از جمله وظایف استاد مشاور، نحوه نظارت بر انتخاب واحد، حذف و اضافه، تایید فرم های میهمانی ، انتقال و تغییر رشته اشاره نموده و در ادامه خانم کاویانفر رئیس اداره آمار و اطلاعات آموزشی دسترسي هاي مرتبط با استادان مشاور در سامانه جامع آموزشی از جمله نحوه حضور و غیاب، اعلام نظر درخواستهای میهمانی و انتقال دانشجویان و نحوه گزارش گیری از سامانه را توضیح دادند. در پايان كارگاه، معاون آموزشي و تحصيلات تكميلي و مدير خدمات آموزشي دانشگاه به سوالات حضار پاسخ دادند.​​​​​​​