اطلاعیه شماره 3- نحوه استفاده از سامانه تولید محتوای الکترونیکی

05 04 2020
کد خبر : 3797271
تعداد بازدید : 360

 

با توجه به شیوع ویروس کرونا دانشجویان، استادان، کارکنان و مدیران دانشگاه گیلان، همچون سایر دانشگاه ها با مشکلات تجربه نشده ای در نیمسال جاری مواجه شده یا خواهند شد. هرچند آموزش حضوری‌ در دانشگاه ها توسط ستاد ملی مدیریت کرونا متوقف شد، اما رابطه دانشجویان و استادان در بسیاری از موارد با شیوه های مختلف ادامه یافته و بسیاری از کلاس ها به ویژه در مقاطع تحصیلات تکمیلی به صورت الکترونیکی برگزار شد. 
 
دانشگاه نیز با تقویت زیر ساخت ها و با در نظر داشتن مشکلات عموم دانشجویان تصمیم گرفت با طراحی سامانه تولید محتوای الکترونیکی، مجموعه جلسات برخط (آنلاین) و برون خط(آفلاین) استادان را دراختیار دانشجویان محترم قرار دهد تا به صورت مطمئن همه مباحث استادان محترم از هر مکان قابل دسترسی باشد.
 
 ضمن تشکر از دانشجویان گرامی که با درک شرایط موجود، با تغییر روش های مرسوم آموزش همراهی می کنند و برای استفاده بهتر از زمان با صبوری و انعطاف پذیری برای اجرایی شدن آموزش الکترونیکی تلاش می کنند، موارد زیر به آگاهی می رسد:
 
1- دانشجویان عزیز می توانند از روز شنبه 23 فروردین با مراجعه به سامانه تبادل محتوای الکترونیکی با شماره دانشجویی طبق زمان بندی که اعلام خواهد شد، از فایل های دروس بارگذاری شده استفاده کنند.
 
2- همچنان که گروهی از استادان محترم، فایل های تهیه شده را در اختیار دانشجویان گذاشته اند سایر همکاران نیز می توانند پیش از تاریخ یاد شده فایل ها را با بهره گیری از شبکه های اجتماعی در اختیار دانشجویان قرار دهند و در صورت صلاحدید با تشکیل گروهی متشکل از دانشجویان هر درس، نسبت به پاسخگویی به سؤالات احتمالی دانشجویان در خصوص مباحث درسی اقدام نمایند.
 
3- استادان محترم می توانند نسبت به تشکیل کلاس برخط (آنلاین) در هر هفته اقدام نمایند و آن‌ها را ضبط و برای بهره‌مندی دانشجویان در سامانه تبادل محتوا بارگذاری کنند؛ در غیر اینصورت لازم است نسبت به ضبط آفلاین کلاس ها در هر هفته ای که از طرف ستاد ملی کرونا تعطیل اعلام می شود، اقدام و آن را در سامانه بارگذاری نمایند.
 
در پایان یاد آوری می شود تصمیمات دانشگاه در ارتباط با سایر موارد از جمله دروس آزمایشگاهی و عملی و ... نیز به تدریج از طریق اطلاعیه‌های بعدی اعلام خواهند شد. 
 
                                 معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه گیلان
 

دسته بندی :
اطلاعیه ها
اطلاعیه ها

خبر های مهم

نمایشگر دسته ای مطالب

17 01 2024

برگزاری کارگاه دانش افزایی مشاور آموزشی مورخ 1402/10/25

کارگاه دانش افزایی مشاور آموزشی در تاریخ 1402/10/25 در تالار حکمت دانشگاه برگزار گردید. در اين كارگاه ابتدا معاون آموزشی و تحصيلات تكميلي دانشگاه با بیان اهمیت هدایت تحصیلی و نظارت مستمر برروند تحصیلی دانشجویان و فراهم کردن زمینه شاگردپروری و ارتقای علمی و فردی دانشجویان به موارد مهم شیوه نامه مشاور آموزشی از جمله وظایف استاد مشاور، نحوه نظارت بر انتخاب واحد، حذف و اضافه، تایید فرم های میهمانی ، انتقال و تغییر رشته اشاره نموده و در ادامه خانم کاویانفر رئیس اداره آمار و اطلاعات آموزشی دسترسي هاي مرتبط با استادان مشاور در سامانه جامع آموزشی از جمله نحوه حضور و غیاب، اعلام نظر درخواستهای میهمانی و انتقال دانشجویان و نحوه گزارش گیری از سامانه را توضیح دادند. در پايان كارگاه، معاون آموزشي و تحصيلات تكميلي و مدير خدمات آموزشي دانشگاه به سوالات حضار پاسخ دادند.​​​​​​​