اطلاعیه شماره 1- برگزاری جلسات دفاع (ویژه دانشجویان)

04 04 2020
کد خبر : 3797321
تعداد بازدید : 338

 

     ضمن تبریک سال نو و آرزوی سلامتی برای کلیه دانشجویان و همکاران محترم آموزشی دانشگاه گیلان، نظر به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی بخش آموزش حضوری دانشگاه و احتمال تداوم این وضعیت در هفته های آینده و با عنایت به ضرورت‌های علمی و آموزشی این وضعیت، نحوه برگزاری جلسات دفاع پایان‌نامه‌ها/ رساله‌ها برای آن دسته از دانشجویان ارشد و دکتری که مقرر شده بود جلسات دفاع ایشان در اسفند ماه سال 98 برگزار شود ولی به دلیل شرایط مذکور برگزار نشده است، تا تاریخ 1399/02/15 به شرح ذیل اعلام می‌شود.

- این اطلاعیه شامل سایر دفاعیات نبوده و هر گونه تصمیم از طریق اطلاعیه های بعدی ابلاغ می شود.

- درصورتی که به هر دلیل امکان برنامه ریزی برای دفاع تا 1399/02/15 وجود نداشته باشد،  دانشجو تابع مقرراتی است که متعاقبا از طریق اطلاعیه های بعدی ابلاغ می شود.

۱ – به آن دسته از دانشجویان ارشد و دکتری که مقرر شده بود جلسات دفاع ایشان در اسفند ماه سال 98 برگزار شود ولی به دلیل شرایط مذکور برگزار نشده است، پس از بازگشت دانشگاه به شرایط عادی، فرصت لازم برای دفاع حضوری بدون اخذ جریمه اعطا خواهد شد.

۲ –در موارد بسیار استثنایی چنانچه دانشجو بتواند با استاد راهنمای پایان‌نامه یا رساله برای حضور در دانشکده هماهنگی نماید، دانشکده‌ها در چارچوب ساعت اداری تعیین شده نسبت به آماده سازی شرایط برگزاری جلسه دفاع نیمه حضوری(با حضور نماینده تحصیلات تکمیلی) با رعایت کلیه موارد بهداشتی اقدام خواهند نمود.

۳ – در شرایط خاص و با تایید استاد راهنما، گروه و دانشکده، امکان برگزاری جلسات دفاع به صورت برخط (الکترونیکی) نیز فراهم شده است. تصمیم گیری دراین خصوص حسب مورد برعهده مسئول تحصیلات تکمیلی یا معاون آموزشی دانشکده است.

 

دفاع الکترونیکی

دفاع الکترونیکی برای دانشجو پس از موافقت استاد راهنما و هماهنگی با تحصیلات تکمیلی دانشکده مطابق یکی از فرایندهای ذیل(با هماهنگی دانشکده) انجام می پذیرد:

فرایند اول

درخواست گردش برگزاری دفاع از طریق سامانه تحصیلات تکمیلی به آدرس Sada.guilan.ac.ir (مطابق راهنمای سامانه) و درج عبارت "متقاضی برگزاری دفاع به صورت الکترونیکی" در یادداشت درخواست (مسئولیت ارائه متن کامل پایان نامه/رساله به اعضای هیات داوران در مهلت تعیین شده قبل از دفاع بر عهده دانشجوست.)

فرایند دوم

درخواست مجوز دفاع از طریق تکمیل "فرم مجوز دفاع الکترونیکی"و ارسال به استاد راهنمای مربوطه از طریق ایمیل (ارسال گزارش نتیجه همانندجویی، مقالات مستخرج از پایان نامه/رساله و متن پایان نامه/رساله نیز الزامی است)

 

 

فرم درخواست دفاع الکترونیکی (تکمیل توسط دانشجو(

دریافت فایل word  فرم درخواست           دریافت فایل pdf فرم درخواست


دسته بندی :
اطلاعیه ها
اطلاعیه ها

خبر های مهم

نمایشگر دسته ای مطالب

17 01 2024

برگزاری کارگاه دانش افزایی مشاور آموزشی مورخ 1402/10/25

کارگاه دانش افزایی مشاور آموزشی در تاریخ 1402/10/25 در تالار حکمت دانشگاه برگزار گردید. در اين كارگاه ابتدا معاون آموزشی و تحصيلات تكميلي دانشگاه با بیان اهمیت هدایت تحصیلی و نظارت مستمر برروند تحصیلی دانشجویان و فراهم کردن زمینه شاگردپروری و ارتقای علمی و فردی دانشجویان به موارد مهم شیوه نامه مشاور آموزشی از جمله وظایف استاد مشاور، نحوه نظارت بر انتخاب واحد، حذف و اضافه، تایید فرم های میهمانی ، انتقال و تغییر رشته اشاره نموده و در ادامه خانم کاویانفر رئیس اداره آمار و اطلاعات آموزشی دسترسي هاي مرتبط با استادان مشاور در سامانه جامع آموزشی از جمله نحوه حضور و غیاب، اعلام نظر درخواستهای میهمانی و انتقال دانشجویان و نحوه گزارش گیری از سامانه را توضیح دادند. در پايان كارگاه، معاون آموزشي و تحصيلات تكميلي و مدير خدمات آموزشي دانشگاه به سوالات حضار پاسخ دادند.​​​​​​​