اطلاعیه شماره ۱۱ -مواردی درخصوص برگزاری کلاس های رفع اشکال

05 06 2020
کد خبر : 3797111
تعداد بازدید : 316

بسمه تعالی

 

     با سلام و ضمن تشکر از همکاری عموم دانشگاهیان، پیرو اطلاعیه قبلی در خصوص برگزاری کلاس‌های رفع اشکال از تاریخ ۱۷ خرداد به مدت دو هفته به اطلاع اعضای هیئت علمی و مدرسان محترم و دانشجویان گرامی می‌رساند:
۱. از همکاران محترم درخواست می شود طبق تقویم هفتگی دروس برای رفع اشکالات احتمالی در محل کلاس ها حضور یابند،  زیرا در فضای بزرگتر امکان رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی بیشتر است.
۲. از عموم دانشگاهیان درخواست می‌شود با نمایندگان مرکز بهداشت دانشگاه که در درب ورودی دانشکده‌ها جهت تب‌سنجی و غربالگری مستقر می‌شوند همکاری نمایند و دانشجویان محترم نیز نسبت به تکمیل و تحویل فرم های مرکز بهداشت اقدام کنند. در ضمن استفاده از ماسک الزامی است.
۳. حضور دانشجویان گرامی برای رفع اشکال، اختیاری است لذا حضور یا عدم حضور دانشجو نباید تاثیری در نمره دانشجو داشته باشد.
۴. با توجه به اوج گیری مجدد شیوع ویروس کرونا مجددا تاکید می‌شود که برای رعایت پروتکل بهداشتی به هیچ‌وجه امکان استفاده از خوابگاه و سالن‌های غذاخوری، بوفه‌ها و سرویس حمل و نقل وجود ندارد و فقط اتوبوس‌های داخلی نسبت به جابجایی دانشجویان در داخل مجتمع دانشگاه اقدام خواهند کرد.
۵. تاکید می‌شود که برگزاری امتحان حضوری ممنوع است. در صورتی که استادان محترم در ارزیابی مستمر
تمایل به برگزاری امتحان داشته باشند می‌توانند آزمون‌ها را در فضای مجازی برگزار کنند. در سامانه تبادل محتوا نیز امکان برگزاری آزمون وجود دارد.
 
      معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه
 

دسته بندی :
اطلاعیه ها
اطلاعیه ها

خبر های مهم

نمایشگر دسته ای مطالب

17 01 2024

برگزاری کارگاه دانش افزایی مشاور آموزشی مورخ 1402/10/25

کارگاه دانش افزایی مشاور آموزشی در تاریخ 1402/10/25 در تالار حکمت دانشگاه برگزار گردید. در اين كارگاه ابتدا معاون آموزشی و تحصيلات تكميلي دانشگاه با بیان اهمیت هدایت تحصیلی و نظارت مستمر برروند تحصیلی دانشجویان و فراهم کردن زمینه شاگردپروری و ارتقای علمی و فردی دانشجویان به موارد مهم شیوه نامه مشاور آموزشی از جمله وظایف استاد مشاور، نحوه نظارت بر انتخاب واحد، حذف و اضافه، تایید فرم های میهمانی ، انتقال و تغییر رشته اشاره نموده و در ادامه خانم کاویانفر رئیس اداره آمار و اطلاعات آموزشی دسترسي هاي مرتبط با استادان مشاور در سامانه جامع آموزشی از جمله نحوه حضور و غیاب، اعلام نظر درخواستهای میهمانی و انتقال دانشجویان و نحوه گزارش گیری از سامانه را توضیح دادند. در پايان كارگاه، معاون آموزشي و تحصيلات تكميلي و مدير خدمات آموزشي دانشگاه به سوالات حضار پاسخ دادند.​​​​​​​