اطلاعیه شروع کلاس ها و ورود به سامانه آموزش الکترونیکی دانشگاه گیلان (ویژه پذیرفته شدگان جدیدالورود)

10 11 2020
کد خبر : 3796894
تعداد بازدید : 473

پذیرفته شدگان محترم جهت ورود به سامانه آموزش الکترونیکی دانشگاه گیلان می توانند از طریق لینک ذیل اقدام نمایند.Ecent2.guilan.ac.ir

شماره کاربری و رمز ورود شماره دانشجویی می باشد.

توجه 1: جهت ورود به  سامانه آموزش الکترونیکی دانشگاه گیلان ، می بایست انتخاب واحد دانشجو در سامانه جامع  آموزش توسط  آموزش دانشکده  انجام گرفته باشد.

توجه 2: مشاهده انتخاب واحد  ،  از طریق لینک sada.guilan.ac.ir  انتخاب گزینه ورود به سامانه، بخش امور آموزشی ، کارنامه ترمی امکان پذیر می باشد.لازم به ذکر است ،نام کاربری (شماره دانشجویی) و رمز ورود پس از تایید نهایی ثبت نام الکترونیکی(کلیک کنید) قابل دسترس می باشد.

توجه3: با توجه به تمدید فرآیند ثبت نام ،دانشجویانی که تا تاریخ 1399/8/18 انتخاب واحدشان در سامانه جامع  آموزش تثبیت شده باشد امکان دسترسی به دروس  را از تاریخ 1399/8/20خواهند داشت، دسترسی سایر دانشجویان  به دروس بارگذاری شده اساتید پس از انتخاب واحد توسط دانشکده به نوبت ، فراهم خواهد شد.

توجه 4:لازم به ذکر است، امکان ورود به سامانه آموزش الکترونیکی دانشگاه گیلان برای همه دانشجویان ثبت نام شده فراهم خواهد شد و دانشجویان عزیز نگرانی در خصوص دریافت فایل دروس نداشته باشند.

راهنمای استفاده از سامانه آموزش الکترونیکی دانشگاه گیلان


دسته بندی :
اطلاعیه ها

خبر های مهم

نمایشگر دسته ای مطالب

17 01 2024

برگزاری کارگاه دانش افزایی مشاور آموزشی مورخ 1402/10/25

کارگاه دانش افزایی مشاور آموزشی در تاریخ 1402/10/25 در تالار حکمت دانشگاه برگزار گردید. در اين كارگاه ابتدا معاون آموزشی و تحصيلات تكميلي دانشگاه با بیان اهمیت هدایت تحصیلی و نظارت مستمر برروند تحصیلی دانشجویان و فراهم کردن زمینه شاگردپروری و ارتقای علمی و فردی دانشجویان به موارد مهم شیوه نامه مشاور آموزشی از جمله وظایف استاد مشاور، نحوه نظارت بر انتخاب واحد، حذف و اضافه، تایید فرم های میهمانی ، انتقال و تغییر رشته اشاره نموده و در ادامه خانم کاویانفر رئیس اداره آمار و اطلاعات آموزشی دسترسي هاي مرتبط با استادان مشاور در سامانه جامع آموزشی از جمله نحوه حضور و غیاب، اعلام نظر درخواستهای میهمانی و انتقال دانشجویان و نحوه گزارش گیری از سامانه را توضیح دادند. در پايان كارگاه، معاون آموزشي و تحصيلات تكميلي و مدير خدمات آموزشي دانشگاه به سوالات حضار پاسخ دادند.​​​​​​​