اطلاعیه در خصوص نحوه از سرگیری آموزش حضوری در دانشگاه گیلان

22 11 2021
کد خبر : 3795986
تعداد بازدید : 297

پیرو مصوبه مورخ 1400/08/10  ستاد ملی مبارزه با کرونا و همچنین مصوبه شورای مدیریت آموزش عالی استان مبنی بر لزوم برنامه ریزی برای حضور دانشجویان گرامی در دانشگاه ها، موارد زیر را به اطلاع کلیه عزیزان می رساند:

 

1- مفاد این اطلاعیه برای نیمسال اول سال تحصیلی  1401 – 1400 قابل اجرا می باشد.

2- تزریق هر دو دوز واکسن کووید – 19 و داشتن کارت دیجیتال واکسن کرونا برای ورود به دانشگاه و استفاده از خدمات آموزشی برای کلیه دانشجویان الزامی است.

3- کلاس های دانشجویان دکترا با هماهنگی استاد و دانشجویان (با اولویت دانشجویان بومی) بصورت حضوری برگزار خواهد شد.

4- از این پسامتحانات جامع و دفاعیات دانشجویان در کلیه مقاطع با حضور دانشجو، استاد راهنما، مشاور و داوران داخلی به صورت حضوری برگزار می گردد. استاد راهنما، مشاور و داور خارج از دانشگاه گیلان در دفاع از پایان نامه/رساله می توانند بصورت برخط در جلسه حضور داشته باشند.

5-  کلاس های دانشجویان کارشناسی ارشد با هماهنگی استاد و دانشجویان (با اولویت دانشجویان بومی) می توانند حداکثر 3 جلسه تا پایان ترم بصورت حضوری برگزار شوند.

6- در صورت تشکیل کلاس بصورت حضوری، آن تعداد از  دانشجویان تحصیلات تکمیلی که بدلیل شرایط کرونایی امکان حضور در کلاس درس را ندارند، می توانند بصورت معمول از محتوای بارگذاری شده در سامانه تولید محتوای الکترونیکی (ecent) استفاده نمایند.

7- کلاس های نظری و آزمون های نهایی دانشجویان کارشناسی در نیمسال اول سال تحصیلی 1401 – 1400 بصورت مجازی برگزار می شوند.

8-امتحانات پایان ترم دانشجویان تحصیلات تکمیلی که تمام یا بخشی از نمره آنها براساس آزمون پایان ترم تعیین می شودبه درخواست استاد و با هماهنگی مدیران گروه ها و تائید معاون آموزشی دانشکده می توانند به صورت حضوری برگزار شوند.

9- تاکید می شود در صورت تغییر شرایط کرونایی تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا ملاک عمل خواهد بود.

 

معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه


دسته بندی :
اطلاعیه ها

خبر های مهم

نمایشگر دسته ای مطالب

17 01 2024

برگزاری کارگاه دانش افزایی مشاور آموزشی مورخ 1402/10/25

کارگاه دانش افزایی مشاور آموزشی در تاریخ 1402/10/25 در تالار حکمت دانشگاه برگزار گردید. در اين كارگاه ابتدا معاون آموزشی و تحصيلات تكميلي دانشگاه با بیان اهمیت هدایت تحصیلی و نظارت مستمر برروند تحصیلی دانشجویان و فراهم کردن زمینه شاگردپروری و ارتقای علمی و فردی دانشجویان به موارد مهم شیوه نامه مشاور آموزشی از جمله وظایف استاد مشاور، نحوه نظارت بر انتخاب واحد، حذف و اضافه، تایید فرم های میهمانی ، انتقال و تغییر رشته اشاره نموده و در ادامه خانم کاویانفر رئیس اداره آمار و اطلاعات آموزشی دسترسي هاي مرتبط با استادان مشاور در سامانه جامع آموزشی از جمله نحوه حضور و غیاب، اعلام نظر درخواستهای میهمانی و انتقال دانشجویان و نحوه گزارش گیری از سامانه را توضیح دادند. در پايان كارگاه، معاون آموزشي و تحصيلات تكميلي و مدير خدمات آموزشي دانشگاه به سوالات حضار پاسخ دادند.​​​​​​​