اطلاعیه ثبت نام مشروط از پذیرفته شدگان مقطع دکتری سال 1396 بدون آزمون(سهمیه استعدادهای درخشان)

24 09 2017
کد خبر : 3786989
تعداد بازدید : 201

بدین وسیله اسامی پذیرفته شدگان بدون آزمون مقطع دکتری سال تحصیلی 97-96 دانشگاه گیلان که به تایید سازمان سنجش رسیده است به شرح فایل پیوست اعلام می گردد:

اسامی پذیرفته شدگان مشروط مقطع دکتری  

 ضمن عرض تبریک به پذیرفته شدگان محترم بدین وسیله به اطلاع می رساند ثبت نام از پذيرفته شدگان در سه مرحله به صورت غیر حضوری و حضوری صورت می گيرد که انجام هر سه مرحله الزامی است.

1- ثبت نام غیرحضوری:

    لازم است پذيرفته شدگان روز دوشنبه مورخ 1396/07/02 قبل از مراجعه حضوری، به سامانه ثبت نام اينترنتي مراجعه و نسبت به تکميل اطلاعات خواسته شده اقدام نمایند.

     قبل از ثبت نام اينترنتی باید مدارک مورد نياز شامل عکس پرسنلی ۴×۳ ، کلیه صفحات شناسنامه، کارت ملی(پشت و رو) ، مدرک کاردانی (مخصوص پذیرفته شدگانی که دارای مدرک کارشناسی ناپیوسته هستند)، مدرک کارشناسی، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک نظام وظیفه (برای آقایان) و فرم مدرک تحصیلی (برای پذیرفته شدگانی که قادر به ارائه اصل مدارک دو مقطع تحصیلی قبلی نمی باشند)، را با فرمت Jpeg اسکن نمایند. دریافت فایل فرم مدرک برای پذیرفته شدگان دکتری جهت ورود به سامانه، کد ملی و شماره شناسنامه مورد نیاز می باشد که لازم است دانشجويان ابتدا نسبت به واريز مبلغ ۵۱۰۰۰۰ ریال(پانصدو ده هزار ریال) بابت هزینه کارت دانشجویی، بیمه و مشاوره از طریق سامانه اقدام و سپس اطلاعات خواسته شده را تکمیل ، مدارک اسکن شده را بارگذاری نمایند و پس از تکميل مراحل ثبت نام گزينه ارسال را نيز انتخاب نمايند . پذیرفته شدگان می بایست مطابق موارد مندرج در این اطلاعیه پس از انجام ثبت نام اینترنتی و اطمینان از تکمیل فرم ها و بارگذاری صحیح مدارک لازم، با اطمینان از همراه داشتن اصل کلیه مدارک خواسته شده، در همان روز ، جهت ثبت نام حضوری و تشکیل پرونده اقدام نمایند. ارائه پرینت کلیه تعهدنامه ها و فرم های مربوطه که به امضا و اثر انگشت داوطلب رسیده باشد، جهت ثبت نام حضوری الزامی می باشد، لذا به پذیرفته شدگان محترم توصيه می شود قبل از مراجعه حضوری نسبت به تکمیل نمودن فرم های ثبت نامی اقدام نمايند.   2- ثبت نام حضوری: ضروری است پذیرفته شدگان برای انجام ثبت نام حضوری و تشکیل پرونده شخصا با توجه به رشته قبولی به همراه مدارکمندرج در این اطلاعیه، در تاریخ 1396/07/02 به آموزش دانشکده مراجعه نمایند.  عدم مراجعه پذيرفته‌شدگان در وقت تعيين شده براي ثبت‌نام به منزله انصراف از ادامه تحصيل تلقي خواهد شد.
  • آدرس محل ثبت نام
ثبت نام  حضوری پذیرفته شدگان در محل دانشکده مربوطه انجام خواهد شد.
محل ثبت نام آدرس شماره تماس
دانشکده منابع طبیعی گیلان -صومعه سرا ، دانشکده منابع طبیعی ۰۱۳۴۴۳۲۳۰۲۳-۴
دانشکده  علوم کشاورزی رشت– بزرگراه خلیج فارس(کيلومتر ۵ جاده رشت قزوین)- – دانشگاه گیلان ۰۱۳۳۳۶۹۰۴۸۵-۹ داخلی ۵۰۶۵ و ۵۰۵۸ و ۵۰۶۳
دانشکده علوم پايه رشت- خيابان نامجو ۰۱۳۳۳۳۳۳۵۱۰۰۱۳۳۳۳۶۷۰۴۲
دانشکده تربیت بدنی رشت – بزرگراه خلیج فارس (کيلومتر ۷ جاده رشت قزوین)- دانشکده تربیت بدنی ۰۱۳۳۳۶۹۰۱۶۱
 1-2–    مدارک لازم برای ثبت نام حضوری پذیرفته شدگان دکتری( دریافت فایل)   3- تکمیل پرونده صلاحیت عمومی: لازم است پس از انجام ثبت نام حضوری پذیرفته شدگان با همراه داشتن مدارک زیر به دفتر استعدادهای درخشان دانشگاه واقع در کیلومتر 6جاده رشت-قزوین- دانشگاه گیلان. ساختمان مرکزی اتاق 204 مراجعه نمایند: الف- فرم مشخصات و اطلاعات عمومی داوطلب که باید بطور کامل و دقیق توسط داوطلب تکمیل و بعد از الصاق عکس امضا شود.(برای مقطع دکتری سه نسخه و برای مقطع کارشناسی ارشد یک نسخه)- دریافت فرم صلاحیت عمومی دکتری ب- یک نسخه تصویر تمامی صفحات شناسنامه داوطلب ج- یک نسخه تصویر رو و پشت کارت ملی داوطلب د- اصل فیش واریز هزینه بررسی پرونده به مبلغ 330/000 ریال به شماره حساب 2172119001003 یا 4001021101007489 نزد بانک ملی ایران-خزانه داری کل   4- تذکرات مهم: 1-4– از پذيرفته‌شدگاني‌كه‌ حداكثر تا تاريخ‌ ۹۶/۰۶/۳۱ فارغ‌التحصيل‌ نشوند، ثبت‌نام‌ به‌ عمل‌ نخواهد آمد و ضمن‌ "كان‌ لم‌ يكن" تلقي‌ شدن‌ قبولي‌ آنان‌طبق‌ مقررات‌ با آنان‌ رفتار خواهد شد. 2-4- دانشجویان شاهد و ایثارگر پس از ثبت نام و تشکیل پرونده در آموزش دانشکده، می بایست به اداره کل دانشجویان شاهد و ایثارگر واقع در ساختمان مرکزی دانشگاه مراجعه نمایند. 3-4 نظر به اينكه اصل مدارك تحصیلی مقاطع قبلی ارائه شده تا زمان فراغت از تحصیل و تسویه حساب در پرونده ضبط مي شود لازم است پذيرفته شدگان قبل از تحويل، به تعداد دلخواه از آن ها كپي كرده و نزد خود نگهدارند. 4-4– لازم است پذيرفته شدگان کلیه مشخصات خود شامل مشخصات شناسنامه ای،…. و آدرس محل سكونت دائم خود يا خانواده خود را به طور كامل , دقيق در فرم هاي مربوطه بنويسند. ضمناً ضروري است در صورت تغيير مشخصات مراتب به آموزش دانشکده اعلام شود. 5-4– در هرمرحله‌ از ثبت‌نام‌ و هنگام‌ تحصيل‌، چنانچه‌ مشخص‌ گردد كه‌ داوطلبي‌ حقايق‌ را كتمان‌ نموده‌ و يا اطلاعات غلطي ارائه و واجد شرايط نمي‌باشد، قبولي‌ وي‌«كان‌لم‌ يكن‌» تلقي‌ شده‌ و طبق‌ مقررات‌ با وي‌ رفتار خواهد شد. 6-4– دانشجویان روزانه متقاضی خوابگاه لازم است از سامانه درخواست خوابگاه نسبت به ارائه درخواست خود اقدام نمایند.                                                                                                                    با آرزوی توفیق

                                                                                 امور آموزشی و دانشجویی دانشگاه

دسته بندی :
audiences

خبر های مهم

نمایشگر دسته ای مطالب

17 01 2024

برگزاری کارگاه دانش افزایی مشاور آموزشی مورخ 1402/10/25

کارگاه دانش افزایی مشاور آموزشی در تاریخ 1402/10/25 در تالار حکمت دانشگاه برگزار گردید. در اين كارگاه ابتدا معاون آموزشی و تحصيلات تكميلي دانشگاه با بیان اهمیت هدایت تحصیلی و نظارت مستمر برروند تحصیلی دانشجویان و فراهم کردن زمینه شاگردپروری و ارتقای علمی و فردی دانشجویان به موارد مهم شیوه نامه مشاور آموزشی از جمله وظایف استاد مشاور، نحوه نظارت بر انتخاب واحد، حذف و اضافه، تایید فرم های میهمانی ، انتقال و تغییر رشته اشاره نموده و در ادامه خانم کاویانفر رئیس اداره آمار و اطلاعات آموزشی دسترسي هاي مرتبط با استادان مشاور در سامانه جامع آموزشی از جمله نحوه حضور و غیاب، اعلام نظر درخواستهای میهمانی و انتقال دانشجویان و نحوه گزارش گیری از سامانه را توضیح دادند. در پايان كارگاه، معاون آموزشي و تحصيلات تكميلي و مدير خدمات آموزشي دانشگاه به سوالات حضار پاسخ دادند.​​​​​​​