به اطلاع کلیه دانشجویان عزیز سراسر کشور می رساند دانشگاه گیلان در تابستان سال 1400 مجری ترم تابستان به صورت مجازی (غیر حضوری ) می باشد.
کلیه دانشجویان موسسات عالی دولتی و غیر دولتی ، آموزشکده های فنی و حرفه ای ، دانشگاه پیام نور و دانشگاه آزاد اسلامی مجاز به اخذ ترم تابستان در دانشگاه گیلان می باشند.
دانشجویان متقاضی از تاریخ 1400/3/17 با کد ملی و شماره شناسنامه ( در قسمت مقطع تحصیلی ، کارشناسی پیوسته را انتخاب نمایند) وارد سامانه درخواست میهمانی دانشگاه گیلان شده و نسبت به تکمیل اطلاعات درخواستی اقدام نمایند.لازم است دانشجویان فرم میهمانی تابستان را که از دانشگاه مبدا دریافت نموده اند، اسکن و در مرحله نهایی نسبت به ارسال درخواست خود اقدام نمایند. فرم دریافتی از دانشگاه مبدا می بایست حاوی مشخصات ذیل باشد:
عناوین دروس، نام دانشگاه مقصد ، تایید مدیریت آموزش دانشگاه ، شماره و تاریخ دانشگاه مبدا
لازم به ذکر است ، دانشجویان محترم می بایست حداکثر تا چهل و هشت ساعت کاری پس از تاریخ ارائه درخواست مجددا به سامانه درخواست میهمانی دانشگاه گیلان مراجعه و نسبت به دریافت شماره دانشجویی اقدام و در تاریخ های تعیین شده در تقویم آموزشی ترم تابستان نسبت به انتخاب واحد و پرداخت هزینه اقدام نمایند.
توجه1 :دانشجویان رشته های علوم پزشکی و دانشجویانی که رشته تحصیلی آنان در دانشگاه گیلان وجود ندارد، در قسمت دانشکده ، سایر دانشکده ها و رشته میهمان دانشگاه گیلان را انتخاب نمایند.
توجه2:دانشجویان دانشگاه گیلان بر اساس تقویم آموزشی پس از پرداخت هزینه نسبت به انتخاب واحد اقدام نمایند.
پس از انتخاب واحد دانشجویان می توانند بر اساس زمان بندی اعلام شده و از طریق ادرس الکترونیکی ecent2.guilan.ac.ir(کلمه کاربری و رمز عبور شماره دانشجویی) وارد سامانه تبادل محتوای الکترونیکی شده و در کلاس های آنلاین اقدام مقتضی به عمل آورید.
دریافت راهنمای سامانه آموزش الکترونیکی دانشگاه گیلان
نکات مهم:
1-کلیه کلاس ها به صورت مجازی برگزار خواهد شد، ضروری است دانشجویان محترم هماهنگی لازم در خصوص پذیرش دروس مجازی را با دانشگاه مبدا به عمل آورند. دانشگاه گیلان مسئولیتی در خصوص عدم پذیرش دروس توسط دانشگاه مبدا نخواهد داشت.
2-کلیه مراحل ثبت نام در سامانه درخواست میهمانی ، انتخاب واحد، پرداخت شهریه و برگزاری کلاس ها به صورت غیر حضوری می باشد و دانشگاه از پذیرش دانشجو به صورت حضوری معذور است.
3-حذف و اضافه در ترم تابستان امکان پذیر نمی باشد.
4-درصورت انتخاب واحد و عدم انصراف در زمان مقرر شهریه واریز شده قابل عودت نمی باشد. بدیهی است در صورت به حد نصاب نرسیدن تعداد دانشجویان در یک کلاس شهریه پرداختی پس از طی روال اداری قابل پرداخت خواهد بود.