اطلاعیه ارسال پستی مدارک دانشجویان ورودی 99

29 07 2021
کد خبر : 3796371
تعداد بازدید : 340

به اطلاع دانشجویان ورودی 99  مقطع کارشناسی که تاکنون مدارک خود را به دانشگاه ارسال ننموده اند می رساند در اسرع وقت نسبت به ارسال مدارک بر اساس اطلاعیه ذیل اقدام نمایند. لازم به ذکر است در صورت عدم وصول مدارک از هر گونه فرآیند آموزشی آنها در نیمسال اول سال تحصیلی 1401-1400 جلوگیری به عمل خواهد آمد.

پیرو اطلاعیه های قبلی به اطلاع کلیه دانشجویان محترم  ورودی 99 می رساند ، با مراجعه به  شعب پستی  سراسر کشور نسبت به ارسال مدارک مقطع قبلی به شرح  ذیل  اقدام نمایند :

مدارک مورد نیاز مقطع کارشناسی

نظام آموزشی 3-3-6 :

1-اصل گواهی دیپلم متوسطه دوره چهارساله (پایه دوازدهم نظام آموزشی جدید) با مهر و امضاء مدیر دبیرستان یا

اصل گواهی موقت دیپلم دوره متوسطه دوره چهارساله با مهر و امضاء مدیر دبیرستان

2- اصل کارنامه تحصیلی سه سال آخر دبیرستان با مهر و امضاء مدیردبیرستان

3- اصل فرم 602 با مهر و امضاء مدیر دبیرستان یا کارنامه پایه های دهم، یازدهم و دوازدهم با مهر و امضاء مدیر دبیرستان

نظام آموزشی سالی واحدی یا ترمی واحدی:

1-اصل گواهی پیش دانشگاهی با مهر و امضاء مدیر پیش دانشگاهی  یا اصل گواهی موقت پیش دانشگاهی با مهر و امضاء مدیر پیش دانشگاهی

2-اصل کارنامه پیش دانشگاهی با مهر و امضاء مدیر پیش دانشگاهی

 3 -اصل گواهی دیپلم متوسطه با مهر و امضاء مدیر دبیرستان  یا اصل گواهی موقت دیپلم متوسطه با مهر و امضاء مدیر دبیرستان

4-اصل کارنامه سه سال آخر دبیرستان با مهر و امضاء مدیر دبیرستان

نظام قدیم آموزشی:

1- اصل گواهی دیپلم   یا اصل گواهی موقت دیپلم   2- اصل گواهی سال ماقبل و دو سال ماقبل دیپلم

دارندگان مدرک کاردانی پیوسته:

1- اصل گواهی مدرک کاردانی پیوسته  یا اصل گواهی موقت کاردانی پیوسته   2-  اصل گواهی سال ماقبل و دوسال ماقبل

نکات مهم

  1. حضور شخص دانشجو جهت ارائه مدارک به شعب پستی الزامی است.
  2. هنگام مراجعه به شعب پست همراه داشتن کارت ملی و شناسنامه جهت احراز هویت  الزامی می باشد.
  3. نظر به اینکه اصل مدارک تحصیلی مقاطع قبلی ارائه شده تا زمان فراغت از تحصیل و تسویه حساب در پرونده ضبط می شود لازم است پذیرفته شدگان قبل از تحویل، کپی برابر اصل آنها را به تعداد دلخواه نزد خود نگهدارند.
  4. بر روی پاکت دریافتی از پست، مقطع، نام رشته تحصیلی و دانشکده مربوطه (با درج کد پستی دانشکده) ذکر شود.
  5. در  نگهداری رسید دریافتی از پست دقت لازم را به عمل آورند.
  6. جهت مشاهده وضعیت مدارک ارسالی کد 24 رقمی دریافتی از پست را در لینک ذیل وارد نمایند: https://tracking.post.ir
  7. پس از حصول اطمینان از وصول مدارک به دانشگاه گیلان از طریق لینک فوق با مراجعه به سامانه امور آموزشی دانشگاه و از طریق کارتابل خود از وضعیت وصول مدرک به کارشناس مربوطه اطمینان حاصل فرمایید.

آدرس پستی دانشکده های دانشگاه گیلان

 


دسته بندی :
اطلاعیه ها

خبر های مهم

نمایشگر دسته ای مطالب

17 01 2024

برگزاری کارگاه دانش افزایی مشاور آموزشی مورخ 1402/10/25

کارگاه دانش افزایی مشاور آموزشی در تاریخ 1402/10/25 در تالار حکمت دانشگاه برگزار گردید. در اين كارگاه ابتدا معاون آموزشی و تحصيلات تكميلي دانشگاه با بیان اهمیت هدایت تحصیلی و نظارت مستمر برروند تحصیلی دانشجویان و فراهم کردن زمینه شاگردپروری و ارتقای علمی و فردی دانشجویان به موارد مهم شیوه نامه مشاور آموزشی از جمله وظایف استاد مشاور، نحوه نظارت بر انتخاب واحد، حذف و اضافه، تایید فرم های میهمانی ، انتقال و تغییر رشته اشاره نموده و در ادامه خانم کاویانفر رئیس اداره آمار و اطلاعات آموزشی دسترسي هاي مرتبط با استادان مشاور در سامانه جامع آموزشی از جمله نحوه حضور و غیاب، اعلام نظر درخواستهای میهمانی و انتقال دانشجویان و نحوه گزارش گیری از سامانه را توضیح دادند. در پايان كارگاه، معاون آموزشي و تحصيلات تكميلي و مدير خدمات آموزشي دانشگاه به سوالات حضار پاسخ دادند.​​​​​​​