اطلاعات مورد نیاز ثبت نام برای دانشجویان (مقطع کارشناسی)

24 09 2016
کد خبر : 3787665
تعداد بازدید : 273
ضمن عرض تبریک و خير مقدم  به پذيرفته شدگان  مقطع کارشناسی دانشگاه گيلان ، به اطلاع می رساند فرایند ثبت نام در دومرحله اينترنتی و حضوری انجام خواهدشد که انجام هر دو  مرحله ثبت نام الزامی می باشد.  مرحله اول :ثبت نام اینترنتی

شروع ثبت نام اينترنتی از ساعت 8  صبح  يکشنبه مورخ 95/7/4  لغایت ساعت 9  صبح شنبه مورخ 95/7/10  از طريق سامانه ثبت نام اينترنتی امکان پذير می باشد.قبل از ثبت نام اينترنتی باید مدارک مورد نياز شامل عکس پرسنلی 4×3 ، کلیه صفحات شناسنامه، کارت ملی ، مدارک پيش دانشگاهی ، ديپلم ، دوسال ماقبل ديپلم ، کاردانی پيوسته برای دانشجوياني که با مدرک فوق در آزمون شرکت شرکت نموده اند، کارت پايان خدمت يا کارت معافیت برای دارندگان کارت فوق،  با فرمت Jpeg اسکن نمایند .درضمن لازم است پذيرفته شدگان کلیه فرم های ثبت نامی را که در مراحل ثبت نام موجود می باشد، از سایت دريافت و پس از تکمیل نمودن آن ها نسبت به اسکن فرم ها اقدام نمايند.

جهت ورود به سامانه ، کد داوطلبی يا کد ملی و شماره پرونده آزمون یا شماره شناسنامه  مورد نیاز می باشد که لازم است دانشجويان ابتدا نسبت به واريز 446000 ریال (معادل چهل و چهارهزار و ششصد تومان) از طریق سامانه اقدام و سپس  اطلاعات خواسته شده را تکمیل ، مدارک اسکن شده  را بارگذاری نمایند و پس از تکميل مراحل ثبت نام گزينه ارسال را نيز انتخاب نمايند .

مرحله دوم : ثبت نام حضوری

تا 48 ساعت پس از انجام ثبت نام اينترنتی، پذيرفته شدگان به سامانه ثبت نام مراجعه و از تاريخ مراجعه حضوری خود  که از 10 مهر ماه  شروع خواهد شد،اطلاع حاصل نمایند. از پذیرفته شدگان محترم تقاضا می شود، برای رعایت رفاه  حال خود و همراهان در خارج از برنامه زمانی  اعلام شده به شخص دانشجو در سامانه ثبت نام، به دانشگاه مراجعه ننمایند.

مکان های ثبت نام  حضوری پذيرفته شدگان:

محل ثبت نام حضوری رشته هاي فني: رشت – کيلومتر 5 جاده رشت – قزوين – دانشکده فنی.– کدپستی 13765-41996

محل ثبت نام  حضوری رشته هاي علوم کشاورزی: رشت – کيلومتر 5 جاده رشت – قزوين – دانشکده علوم کشاورزی– کدپستی 13769-41996

محل ثبت نام  حضوری رشته هاي علوم انسانی : رشت – کيلومتر 5 جاده رشت – قزوين – دانشکده علوم انسانی  – کدپستی13766-41996

محل ثبت نام  حضوری محل ثبت نام رشته های علوم :  رشت- خيابان نامجو – دانشکده علوم پايه  – کدپستی 33697-41938

محل ثبت نام  حضوری رشته های دانشکده علوم رياضي :  رشت- خيابان نامجو – دانشکده علوم رياضي  – کدپستی 33697-41938

محل ثبت نام رشته هاي دانشکده منابع طبيعي: صومعه سرا – ميدان انتظام – دانشکده منابع طبيعي -کدپستي 96196-43619

محل ثبت نام رشته هاي دانشکده معماری : رشت – کيلومتر 5 جاده رشت – قزوين – دانشکده معماری– کدپستی13767-41996

محل ثبت نام رشته های دانشکده فنی شرق: رودسر- واجارگاه – روبروی هتل ارشيا – دانشکده فنی شرق- کدپستی 63157-44891

مدارک لازم برای ثبت نام  حضوری:

1)  اصل شناسنامه عکس دار وتعداد يک  سری تصويراز تمام صفحات آن و برای پذيرفته شدگان مشمول  تعداد دو سری تصويراز تمام صفحات آن

2)   اصل کارت ملی وتعداد يک سری تصويراز  آن  و برای پذيرفته شدگان  مشمول تعداد دو سری تصوير آن

3)   6 قطعه عکس 4×3

4)   اصل يا گواهی موقت عکس دار پيش دانشگاهی و کارنامه پیش دانشگاهي  وتعدااد دو سری تصويرآن برای پذيرفته شدگان مشمول ، برای دارندگان مدرک کاردانی پیوسته اصل یا گواهی موقت کاردانی وتعداد دو سری تصويراز آن برای  پذيرفته شدگان مشمول

5)   اصل يا گواهی موقت عکس دار ديپلم نظام جديد و دو سری تصوير آن

6)    اصل کارنامه سه ساله نظام جديد دو سری تصوير آن

7)     پذيرفته شدگان دارای ديپلم نظام قديم لازم است اصل یا گواهی موقت ديپلم وتعداد دو سری تصويرآن

8)    يک برگ از تصویر کارنامه آزمون سراسری.( منظور کارنامه زمان انتخاب رشته که درصدهای دروس درج شده است.)

9)    تصوير رسيد ارسال  تاييديه تحصيلي که از طریق دفاتر  پیشخوان خدمات دولت انجام پذیرفته است.پذيرفته شدگان گرامی لازم است نسبت به درخواست تاييديه پيش دانشگاهی اقدام نمايند.

10)  پذيرفته شدگانی که در سال های قبل دانشجو بوده و بعد از انصراف و اخراج مجدداً در آزمون سراسری شرکت کرده اند لازم است اصل برگ انصراف و يا اخراج از دانشگاه قبلی را به آموزش دانشگاه تحويل نمايندو برای دانشجويان ( آقا) علاوه بر مدارک اعلام شده وضعيت نظام وظيفه نيز لازم است از دانشگاه قبلي اخذ گردد.

11)ارائه کلیه فرم های  تکمیل شده ثبت نامی دریافتی  از سامانه ثبت نام نکات مهم: 1)کليه پذيرفته شدگانی که در حین گذراندن خدمت سربازی می باشند، لازم است برای انجام امور مربوط به ترخيص در موعد ثبت نام حضوری به مکان های ثبت نام اعلام شده در سایت مراجعه نمایند. لذا خواهشمند است از مراجعه زودتر از زمان اعلام شده خودداری نمایند. 2) حضور شخص پذيرفته شده جهت ثبت نام حضوری الزامی است ، درغیر این صورت، ثبت نام صورت نخواهد پذيرفت. 3) لازم است دانشجويان از کليه مدارک ( پيش دانشگاهی ، ديپلم  و دوسال ما قبل ديپلم) يکسری کپی تهیه نموده و نزد خود نگهداری نمایند. در حین تحصیل مدارک فوق به دانشجویان  به هیچ وجه عودت داده نخواهد شد. 4) پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی لازم است ، جهت اجرای « طرح کارنامه سلامت » بر اساس اطلاعیه زمانبندی که متعاقبا" از طریق آموزش دانشکده ها و سایت دانشگاه اعلام خواهد شد به مرکز مشاوره و درمان دانشگاه مراجعه نمایند . قابل توجه دانشجويان نوبت دوم:

به اطلاع دانشجویان محترم  نوبت دوم (شبانه) می رساند که هنگام مراجعه حضوری جهت انتخاب واحد  مبلغ 4000000 ریال (معادل چهارصد هزار تومان)پیش پرداخت درنظر گرفته شده است که می بایست  پس از تاييد مراحل ثبت نام توسط آموزش و دريافت شماره دانشجويي ، دانشجو وارد سامانه آموزشی شده و آن را پرداخت نمايد.بدیهی است در صورت عدم پرداخت شهریه سامانه اجازه انتخاب واحد به دانشجو را  نخواهد داد.

دسته بندی :
audiences

خبر های مهم

نمایشگر دسته ای مطالب

17 01 2024

برگزاری کارگاه دانش افزایی مشاور آموزشی مورخ 1402/10/25

کارگاه دانش افزایی مشاور آموزشی در تاریخ 1402/10/25 در تالار حکمت دانشگاه برگزار گردید. در اين كارگاه ابتدا معاون آموزشی و تحصيلات تكميلي دانشگاه با بیان اهمیت هدایت تحصیلی و نظارت مستمر برروند تحصیلی دانشجویان و فراهم کردن زمینه شاگردپروری و ارتقای علمی و فردی دانشجویان به موارد مهم شیوه نامه مشاور آموزشی از جمله وظایف استاد مشاور، نحوه نظارت بر انتخاب واحد، حذف و اضافه، تایید فرم های میهمانی ، انتقال و تغییر رشته اشاره نموده و در ادامه خانم کاویانفر رئیس اداره آمار و اطلاعات آموزشی دسترسي هاي مرتبط با استادان مشاور در سامانه جامع آموزشی از جمله نحوه حضور و غیاب، اعلام نظر درخواستهای میهمانی و انتقال دانشجویان و نحوه گزارش گیری از سامانه را توضیح دادند. در پايان كارگاه، معاون آموزشي و تحصيلات تكميلي و مدير خدمات آموزشي دانشگاه به سوالات حضار پاسخ دادند.​​​​​​​