اطلاعات مورد نیاز ثبت نام برای دانشجویان (مقطع کارشناسی)

30 01 2017
کد خبر : 3787455
تعداد بازدید : 135

ضمن عرض تبریک و خير مقدم  به پذيرفته شدگان  رشته نيمه متمرکز  دانشگاه گيلان ، به اطلاع می رساند فرایند ثبت نام در دومرحله اينترنتی و حضوری انجام خواهدشد که انجام هر دو  مرحله ثبت نام الزامی می باشد.

 مرحله اول :ثبت نام اینترنتی

شروع ثبت نام اينترنتی از ساعت  18 روز دوشنبه مورخ ۹۵/11/11  لغایت ساعت ۹  صبح شنبه مورخ ۹۵/11/16 از طريق سامانه ثبت نام اينترنتی امکان پذير می باشد.قبل از ثبت نام اينترنتی باید مدارک مورد نياز شامل عکس پرسنلی ۴×۳ ، کلیه صفحات شناسنامه، کارت ملی ، مدارک پيش دانشگاهی ، ديپلم ، دوسال ماقبل ديپلم ، کاردانی پيوسته برای دانشجوياني که با مدرک فوق در آزمون شرکت نموده اند، کارت پايان خدمت، کارت معافیت دائم (هرمدرکی که دال بر وضعیت نظام وظیفه باشد) را با فرمت Jpeg اسکن نمایند .درضمن لازم است پذيرفته شدگان کلیه فرم های ثبت نامی را که در مراحل ثبت نام موجود می باشد، از سایت دريافت و پس از تکمیل نسبت به اسکن فرم ها اقدام نمايند.

جهت ورود به سامانه ، کد داوطلبی يا کد ملی و شماره پرونده آزمون یا شماره شناسنامه  مورد نیاز می باشد که لازم است دانشجويان ابتدا نسبت به واريز ۴۴۶۰۰۰ ریال (معادل چهل و چهارهزار و ششصد تومان) از طریق سامانه اقدام و سپس  اطلاعات خواسته شده را تکمیل ، مدارک اسکن شده  را بارگذاری نمایند و پس از تکميل مراحل ثبت نام گزينه ارسال را نيز انتخاب نمايند .

مرحله دوم : ثبت نام حضوری

تا ۴۸ ساعت کاری پس از انجام ثبت نام اينترنتی، پذيرفته شدگان به سامانه ثبت نام مراجعه و از تاريخ مراجعه حضوری خود  ،اطلاع حاصل نمایند. از پذیرفته شدگان محترم تقاضا می شود، برای رعایت رفاه  حال خود و همراهان در خارج از برنامه زمانی  اعلام شده به شخص دانشجو در سامانه ثبت نام، به دانشگاه مراجعه ننمایند.

مکان ثبت نام  حضوری پذيرفته شدگان:

آدرس دانشکده تربيت بدنی: رشت – کيلومتر 7 جاده رشت – قزوين –کدپستی 43653-41998

مدارک لازم برای ثبت نام  حضوری:

۱)  اصل شناسنامه عکس دار و تعداد يک  سری تصويراز تمام صفحات آن و برای پذيرفته شدگان مشمول  تعداد دو سری تصويراز تمام صفحات آن

۲)   اصل کارت ملی وتعداد يک سری تصويراز  آن  و برای پذيرفته شدگان  مشمول تعداد دو سری تصوير آن

۳)   ۶ قطعه عکس ۴×۳

۴)   اصل يا گواهی موقت عکس دار پيش دانشگاهی و کارنامه پیش دانشگاهي  وتعداد دو سری تصويرآن برای پذيرفته شدگان مشمول ، برای دارندگان مدرک کاردانی پیوسته اصل یا گواهی موقت کاردانی وتعداد دو سری تصويراز آن برای  پذيرفته شدگان مشمول

۵)   اصل يا گواهی موقت عکس دار ديپلم نظام جديد و دو سری تصوير آن

۶)    اصل کارنامه سه ساله نظام جديد دو سری تصوير آن

۷)     پذيرفته شدگان دارای ديپلم نظام قديم لازم است اصل یا گواهی موقت ديپلم وتعداد دو سری تصويرآن

۸)    يک برگ از تصویر کارنامه آزمون سراسری.( منظور کارنامه زمان انتخاب رشته که درصدهای دروس درج شده است.)

۹)    تصوير رسيد ارسال  تاييديه تحصيلي که از طریق دفاتر  پیشخوان خدمات دولت انجام پذیرفته است.پذيرفته شدگان گرامی لازم است نسبت به درخواست تاييديه پيش دانشگاهی اقدام نمايند.

۱۰)  پذيرفته شدگانی که در سال های قبل دانشجو بوده و بعد از انصراف و اخراج مجدداً در آزمون سراسری شرکت کرده اند لازم است اصل برگ انصراف و يا اخراج از دانشگاه قبلی را به آموزش دانشگاه تحويل نمايندو برای دانشجويان ( آقا) علاوه بر مدارک اعلام شده وضعيت نظام وظيفه نيز لازم است از دانشگاه قبلي اخذ گردد.

۱۱)ارائه کلیه فرم های  تکمیل شده ثبت نامی دریافتی  از سامانه ثبت نام

نکات مهم:

۱)کليه پذيرفته شدگانی که در حین گذراندن خدمت سربازی می باشند، لازم است برای انجام امور مربوط به ترخيص در موعد ثبت نام حضوری به آموزش دانشکده ( بخش مشمولین دانشکده) مراجعه نمایند. لذا خواهشمند است از مراجعه زودتر از زمان اعلام شده خودداری نمایند.

۲) حضور شخص پذيرفته شده جهت ثبت نام حضوری الزامی است ، درغیر این صورت، ثبت نام صورت نخواهد پذيرفت.

۳) لازم است دانشجويان از کليه مدارک ( پيش دانشگاهی ، ديپلم  و دوسال ما قبل ديپلم) يکسری کپی تهیه نموده و نزد خود نگهداری نمایند. در حین تحصیل مدارک فوق به دانشجویان  به هیچ وجه عودت داده نخواهد شد.

قابل توجه دانشجويان نوبت دوم:

به اطلاع دانشجویان محترم  نوبت دوم (شبانه) می رساند که هنگام مراجعه حضوری جهت انتخاب واحد  مبلغ ۴۰۰۰۰۰۰ ریال (معادل چهارصد هزار تومان)پیش پرداخت درنظر گرفته شده است که می بایست  پس از تاييد مراحل ثبت نام توسط آموزش و دريافت شماره دانشجويي ، دانشجو وارد سامانه آموزشی شده و آن را پرداخت نمايد.بدیهی است در صورت عدم پرداخت شهریه سامانه اجازه انتخاب واحد به دانشجو را  نخواهد داد.

 
دسته بندی :
خبرها

خبر های مهم

نمایشگر دسته ای مطالب

17 01 2024

برگزاری کارگاه دانش افزایی مشاور آموزشی مورخ 1402/10/25

کارگاه دانش افزایی مشاور آموزشی در تاریخ 1402/10/25 در تالار حکمت دانشگاه برگزار گردید. در اين كارگاه ابتدا معاون آموزشی و تحصيلات تكميلي دانشگاه با بیان اهمیت هدایت تحصیلی و نظارت مستمر برروند تحصیلی دانشجویان و فراهم کردن زمینه شاگردپروری و ارتقای علمی و فردی دانشجویان به موارد مهم شیوه نامه مشاور آموزشی از جمله وظایف استاد مشاور، نحوه نظارت بر انتخاب واحد، حذف و اضافه، تایید فرم های میهمانی ، انتقال و تغییر رشته اشاره نموده و در ادامه خانم کاویانفر رئیس اداره آمار و اطلاعات آموزشی دسترسي هاي مرتبط با استادان مشاور در سامانه جامع آموزشی از جمله نحوه حضور و غیاب، اعلام نظر درخواستهای میهمانی و انتقال دانشجویان و نحوه گزارش گیری از سامانه را توضیح دادند. در پايان كارگاه، معاون آموزشي و تحصيلات تكميلي و مدير خدمات آموزشي دانشگاه به سوالات حضار پاسخ دادند.​​​​​​​