قابل توجه پذیرفته شدگان آزمون سراسری رشته های با آزمون و پذیرش صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی (بدون آزمون) سال تحصیلی 1403-1402

08 10 2023
کد خبر : 5437605
تعداد بازدید : 24280

ضمن عرض تبریک به  پذیرفته شدگان آزمون سراسری رشته های با آزمون و پذیرش صرفاً  بر اساس سوابق تحصیلی (بدون آزمون) سال تحصیلی 1403-1402 دانشگاه گیلان، به اطلاع می‌رساند شروع ثبت نام الکترونیکی از ساعت 12 ظهر روز دوشنبه 1402/07/17 تا ساعت 23:59 روز جمعه 1402/07/21 از طریق سامانه ثبت‌نام الکترونیکی امکان پذیر می باشد. 


سامانه ثبت نام الکترونیکی

 

پذیرفته شدگان گرامی جهت ثبت نام الکترونیکی راهنماهای ذیل را مطالعه نمایند.

  1. راهنمای ثبت نام الکترونیکی (کلیک نمایید).
  2. راهنمای درخواست معافیت تحصیلی در سامانه خدمات الکترونیک انتظامی"سخا" (کلیک نمایید).

جهت ورود به سامانه، شماره ملی و  شماره شناسنامه مورد نیاز می باشد لذا لازم است دانشجویان ابتدا نسبت به واریز 1/410/000ریال (معادل یکصد و چهل و یک هزار تومان) از طریق سامانه اقدام و سپس اطلاعات خواسته شده را تکمیل و مدارک اسکن شده را بارگذاری نمایند و پس از تکمیل مراحل ثبت نام، گزینه ارسال را جهت بررسی کلیک نمایند.


مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام الکترونیکی 

1) اسکن کلیه صفحات شناسنامه و اصل کارت ملی (پشت و رو)

2) اسکن عکس پرسنلی 4*3

3) اسکن اصل  مدرک یا گواهی موقت  دیپلم متوسطه( ویژه نظام آموزشی  جدید 3-3-6 )، اصل یا گواهی موقت عکس دار پیش دانشگاهی و کارنامه پیش دانشگاهی (ویژه نظام آموزشی سالی واحدی یا ترمی واحدی)

4) اسکن کارنامه سه سال آخر دبیرستان که به تایید مدرسه یا آموزش و پرورش رسیده باشد(پایه دهم تا دوازدهم ، ویژه نظام آموزشی  جدید 3-3-6 )

5) اسکن فرم تکمیل شده دریافتی از صفحه 84 دفترچه ثبت نام آزمون سراسری (ویژه نظام آموزشی سالی واحدی یا ترمی واحدی و نظام آموزشی  جدید 3-3-6 )

6) اسکن  اصل مدرک  دو سال ما قبل دیپلم  که به تایید مدرسه یا آموزش و پرورش رسیده باشد(ویژه نظام آموزشی سالی واحدی یا ترمی واحدی)

7) اصل مدرک یا گواهی موقت دیپلم متوسطه (ویژه نظام آموزشی سالی واحدی یا ترمی واحدی)

8) دانشجویان انصرافی دوره روزانه یا غیر روزانه دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی لازم است در صورت قبولی در رشته جدید، از رشته قبلی انصراف داده و فرم انصراف قطعی از رشته قبلی را به دانشگاه گیلان ارائه نمایند.

 


مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام حضوری

ارائه اصل شناسنامه و کارت ملی و تحویل اصل مدارک بندهای 3 الی 7 بر اساس نظام آموزشی پذیرفته شده ضروری است.

توجه 1: جهت درخواست تاییدیه تحصیلی به لینک http://emt.medu.ir مراجعه نموده و اطلاعات مورد نیاز را تکمیل و کدرهگیری دریافت نمایند.

توجه 2: در صورت بارگذاری کپی یا کپی برابر اصل مدارک ثبت نام الکترونیکی تایید نخواهد شد.

توجه 3: هر یک از مدارک می بایست در قسمت مربوطه بارگذاری شود . لازم است از بارگذاری تکراری مدارک در قسمت های مختلف خودداری نمایند.

توجه4: باتوجه به اینکه ملاک قبولی پذیرفته شدگان صرفاً با سوابق تحصیلی، معدل کتبی دیپلم می باشد، در صورت وجود هرگونه مغایرت در مدارک ارائه شده و معدل اعلامی از سازمان سنجش آموزش کشور ، برابر مقررات با دانشجو برخورد خواهد شد.

توجه5: از آنجاییکه عودت اصل مدارک تا پایان تحصیلات امکان پذیر نمی باشد، توصیه می شود پذیرفته شدگان گرامی کپی و کپی برابر اصل مدارک را تهیه و نزد خود نگهداری نمایند.

توجه6: پذیرفته شدگان گرامی پس از ثبت نام اینترنتی و حضوری، لازم است جهت کسب اطلاعات در مورد مشاور آموزشی به  گروه  مربوطه مراجعه نمایند.

به اطلاع دانشجویان محترم نوبت دوم (شبانه) می رساند که جهت انتخاب واحد مبلغ 10/000/000ریال (معادل یک میلیون تومان) پیش پرداخت درنظر گرفته شده است که می‌بایست دانشجو پس از تایید مراحل ثبت نام الکترونیکی با شماره دانشجویی و رمز ورود به سیستم (که پس از تایید نهایی ثبت نام اینترنتی در اختیار دانشجو قرار داده خواهد شد) ، وارد سامانه آموزشی شده و از قسمت امورشهریه - پرداخت الکترونیک شهریه مبلغ مورد نظر را پرداخت نماید. بدیهی است در صورت عدم پرداخت شهریه امکان انتخاب واحد برای دانشجو وجود نخواهد داشت.


اطلاعیه مرکز مشاوره و درمان دانشگاه

لطفا پس از ورود به لینک های سلامت روان و سلامت جسم پرسشنامه مربوط به سلامت روان و جسم را تکمیل نمایید.


اطلاعیه دانشجویان شاهد و ایثارگر در خصوص ثبت نام (کلیک نمایید).


برای عضویت در شبکه های اجتماعی " ایتا" دانشگاه، لینک زیر را کلیک کنید.

https://eitaa.com/uog1402


دسته بندی | برچسب :
اطلاعیه ها

خبر های مهم

نمایشگر دسته ای مطالب

05 05 2025

کارگاه آموزشی "مروری بر قوانین آموزشی مرتبط با حق الزحمه"

کارگاه آموزشی با عنوان "مروری بر قوانین آموزشی مرتبط با حق الزحمه" در روز یک شنبه مورخ 1404/02/14 ساعت 12-10 در محل تالار حکمت دانشگاه با حضور برخی از معاونین آموزشی دانشکده ها و مدیران تحصیلات تکمیلی و کارشناسان تحصیلات تکمیلی دانشکده ها برگزار گردید. آقای امیر صابرفرد کارشناس مسوول دبیرخانه ارزیابی کمیت تدریس دانشگاه در خصوص مشکلات و ایرادات پرتکرار گزارشات حق الزحمه پارساها، ارسالی از سوی دانشکده به حوزه معاونت آموزشی و نحوه محاسبات حق الزحمه و قوانین مرتبط با آن توضیحاتی ارایه نمودند و سپس به ارایه توضیحاتی در خصوص طرح پیشنهادی پرداخت حق الزحمه پارساها پرداختند و با نظر اعضای حاضر مقرر شد پیشنهاد جهت طرح در شورای دانشکده ها به دانشکده ها ابلاغ شود تا به جمع بندی نهایی دست یافته شود. در پایان، جلسه با پرسش و پاسخ و تبادل نظر اعضای شرکت کننده به پایان رسید.​​​​​​​

05 05 2025

کارگاه آموزشی نقش اساتید در ارتقاء زندگی تحصیلی دانشجویان

كارگاه نقش اساتید در ارتقاء زندگی تحصیلی دانشجویان  توسط دکتر مهدی وجدانی همت عضو هیئت علمی گروه مشاوره دانشگاه علامه طباطبایی در تاريخ 1404/02/06 به صورت مجازي برگزار شد. ایشان در ابتدای کارگاه به ابعاد زندگی تحصیلی پرداختند و در این راستا به مواردی از قبیل زندگی انسان روی پیوستار رشدی، تعامل دو سویه  ابعاد شناختی-عاطفی- اجتماعی و اخلاقی انسان، چگونگی تبدیل زندگی تحصیلی دانشجویان به یک تجربه رشد محوراشاره کردند. در ادامه در مورد چالش های رایج زیست دانشجویی از قبیل چالش های تحصیلی-آموزشی، چالش های روانی-عاطفی، چالش های اقتصادی- معیشتی، اجتماعی و فرهنگی و چالش های فناوری- دیجیتال صحبت نمودند. سپس به زمینه های اثرگذاری اساتید در ارتقاء زندگی دانشجویی از قبیل هویت یابی تحصیلی، کاهش سردرگمی تحصیلی، چگونگی مدیریت تنش های تحصیلی، پذیرش تجارب جدید تحصیلی و شغلی و ایجاد تعادل در زندگی تحصیلی دانشجویان اشاره نمودند. در بخش آخر کارگاه به موضوعاتی از قبیل یادگیری و رشد شناختی، نحوه تقویت استقلال و مسئولیت پذیری و چگونگی توسعه مهارت های اجتماعی و عاطفی دانشجویان پرداختند.

26 04 2025

کارگاه آموزشی" مروری بر فعالیت ها ، عملکردها و چالشهای اداره فارغ التحصیلان"

با توجه به آغاز دهه سرآمدی آموزش سال 1404، اولین کارگاه آموزش با عنوان " مروری بر فعالیت ها ، عملکردها و چالشهای اداره فارغ التحصیلان" در روز شنبه مورخ 1404/02/06 ساعت 12-10 در محل تالار حکمت دانشگاه، با حضور روسای ادارات خدمات آموزشی و تحصیلات تکمیلی، کارشناسان آموزشی، کارشناسان تحصیلات تکمیلی دانشکده ها و همچنین نمایندگان شورای صنفی دانشجویی برگزار گردید. این کارگاه با سخنرانی آقای دکترآقا معالی مدیر خدمات آموزشی دانشگاه آغازگردید. سپس  با ارائه خانم مامور افشرد رییس اداره دانش آموختگان دانشگاه " در زمینه های ذیل ادامه یافت: فرآیند فراغت از تحصیل دانشجویان  انجام مراحل صدور مدارک تحصیلی فرآیند لغوتعهد دانش آموختگان دوره روزانه نحوه اخذ تاییدیه تحصیلی(کد صحت)  فرآیند درخواست مدرک کاردانی بین مقطعی جهت دانشجویان منصرف و محروم از تحصیل  کپی برابر اصل نمودن مدارک تحصیلی پذیرش درخواست معادلسازی دانشجویان انصرافی– محروم از تحصیل در مقطع تحصیلی جدید و ایجاد گردش کار معادلسازی  گواهی رتبه  گواهی عدم منع تحصیل در مقطع بالاتر عناوین مدارک قابل ترجمه در سامانه سجاد و نحوه تایید و دریافت کد صحت جهت ترجمه نحوه اخذ کد صحت اتباع غیر ایرانی  بررسی و تایید کلیه تاییدیه های تحصیلی و دانشنامه های صادر شده موسسات غیردولتی – غیرانتفاعی و در انتها با پرسش و پاسخ و تبادل نظر همکاران به پایان رسید. ​​​​​​​

28 04 2025

کارگاه آموزش با عنوان " مفاهیم و نکات کلیدی در بررسی پرونده های دانشجویان در شورای آموزشی دانشگاه" مورخ 1404/02/07

کارگاه آموزش با عنوان " مفاهیم و نکات کلیدی در بررسی پرونده های دانشجویان در شورای آموزشی دانشگاه" در روزیکشنبه مورخ 1404/02/07 ساعت 12-10 در محل تالار حکمت دانشگاه، با حضور روسای ادارات خدمات آموزشی و تحصیلات تکمیلی، کارشناسان آموزشی  برگزار گردید. در این کارگاه ابتدا آقای دکتر آقامعالی مدیر خدمات آموزش دانشگاه توضیحاتی درخصوص اهمیت و جایگاه شورای آموزشی دانشگاه به عنوان یکی از شوراهای تخصصی دانشگاه ارائه نمودند.  سپس خانم کوکب چلمبری معاون مدیر خدمات آموزشی دانشگاه توضیحاتی  درخصوص  نحوه بررسی موارد ذیل در شورای آموزش دانشگاه ارائه کردند. دروس زیر حدنصاب تقویم آموزشی افزایش سقف تدریس اعضای هیات علمی بازنشسته دروس ناتمام ورود نمره تغییر نمره بازگشت به تحصیل و لغو حکم عدم مراجعه و انصراف دانشجو در انتها جلسه با پرسش و پاسخ و تبادل نظر همکاران به پایان رسید. ​​​​​​​

28 04 2025

کارگاه آموزشی" آشنایی با ضوابط و فرآیند توسعه رشته های تحصیلی" مورخ 1404/02/08

کارگاه آموزشی "آشنایی با ضوابط و فرآیند توسعه رشته های تحصیلی " در روز دوشنبه مورخ 1404/02/08 ساعت 10-08 در محل سالن شهید نورانی دانشکده فنی، با حضور روسا و معاونین آموزشی دانشکده­ها، مدیران گروه­های آموزشی، اعضای هیأت علمی و کارشناسی آموزشی  برگزار گردید. در این کارگاه آقای منصور حبیبی کارشناس مسئول گروه برنامه ریزی درسی و گسترش آموزشی دانشگاه درخصوص موارد زیر توضیحاتی ارائه نمودند: آشنایی با شرایط و ضوابط ایجاد رشته  (دارای برنامه درسی مصوب) آشنایی با فرایند و مدارک مورد نیاز برای درخواست ایجاد رشته آشنایی با شرایط استفاده از طرح عضو وابسته و طرح تعاون، برای ایجاد رشته آشنایی با   شرایط و ضوابط تعریف رشته  جدید (فاقد برنامه درسی مصوب) آشنایی با فرایند و مدارک مورد نیاز برای  تعریف رشته  جدید آشنایی با   شرایط و ضوابط تدوین برنامه درسی برای رشته ای که تعریف شده است. آشنایی با فرایند و مدارک مورد نیاز برای  تدوین برنامه درسی برای رشته ای که تعریف شده است.

29 04 2025

کارگاه آموزشی" مروری بر شیوه نامه های احراز بسندگی زبان خارجی و برگزاری آزمون جامع دانشجویان دکتری (مصوب سال 1403)"

​​​​​​​کارگاه آموزشی مروری بر شیوه نامه های احراز بسندگی زبان خارجی و برگزاری آزمون جامع ‏دانشجویان دکتری (مصوب سال 1403) ‏ساعت 8 تا 10 روز سه شنبه مورخ 1404/02/09 توسط خانم زهرا صالحی، معاون مدیر تحصیلات تکمیلی دانشگاه، و با حضور مدیران آموزشی ،کارشناسان تحصیلات تکمیلی و کارشناسان گروههای آموزشی در محل تالار حکمت دانشکده ادبیات و علوم انسانی برگزار گردید. در این کارگاه به بررسی فرآیندهای آموزشی دانشجویان دکتری شامل انتخاب استاد راهنما، احراز بسندگی زبان، امکان بهره مندی از شرایط جایگزین آزمون جامع، برگزاری آزمون جامع، تصویب پروپوزال ،دفاع و اقدامات مربوط به سامانه های ایرانداک (پیشینه پژوهش، ثبت و همانندجو) پرداخته شد. کارگاه در قالب پرسش و پاسخ و با بررسی نقطه نظرات همکاران در جهت تسهیل فرایندها به پایان رسید.

27 04 2025

کارگاه آموزشی" الزامات مرتبط با تعریف درس در سامانه جامع آموزش" مورخ 1404/02/06

با توجه به آغاز دهه سرآمدی آموزش سال 1404، کارگاه آموزش با عنوان " الزامات تعریف درس در سامانه جامع آموزشی" در روز شنبه مورخ 1404/02/06 ساعت 15-13 در محل تالار حکمت دانشگاه، با حضور روسای محترم ادارات خدمات آموزشی و تحصیلات تکمیلی، کارشناسان محترم آموزشی و نیز کارشناسان محترم تحصیلات تکمیلی دانشکده ها و همچنین کارشناسان محترم گروه های آموزشی  برگزار گردید. در این کارگاه  سرکار خانم آزاده کاویان فر رییس محترم اداره آمار و اطلاعات آموزشی دانشگاه  درخصوص موارد زیر توضیحاتی ارائه کردند. تعریف شهریه دروس تعریف ارزشیابی دروس تعریف حداقل نمره های قبولی تعریف چارت 1 و 2 برای دروس معارف تعریف واحد موثر در انتخاب واحد تعریف ماهیت دروس برای نمرات سمینار، کارورزی، پروژه و ... گزارش گیری  از مشکلات انتخاب واحد تعریف درصد در نمره دهی اساتید گزارش گیری از دانشجویانی که در ترم انتخاب واحد نکرده اند بررسی نتیجه ارسال اطلاعات دانشجویان به سامانه سجاد در انتها جلسه با پرسش و پاسخ و تبادل نظر همکاران به پایان رسید. ​​​​​​​