اسامی پذیرفته شدگان مرحله علمی مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی سال تحصیلی 1404-1403 از طریق سهمیه استعدادهای درخشان (عادی و استاد محور) به شرح ذیل اعلام می گردد:
دریافت اسامی پذیرفته شدگان مشروط مقطع کارشناسی ارشد
دریافت اسامی پذیرفته شدگان مشروط مقطع دکتری
ضمن عرض تبریک به پذیرفته شدگان بدون آزمون مرحله علمی مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی سال 1403 دانشگاه گیلان، بدین وسیله به اطلاع می رساند، ثبت نام مشروط از پذیرفته شدگان طی مراحل زیر صورت می گیرد که انجام همه مراحل ثبت نام طبق برنامه زمانی اعلام شده توسط دانشگاه الزامی است.
مرحله 1- ثبت نام غیرحضوری
از ساعت 10 روز یکشنبه مورخ 1403/07/01 لغایت ساعت 24 دوشنبه مورخ 1403/07/02.
|
پذیرفته شدگان محترم می بایست قبل از ثبت نام غیرحضوری، مدارک مورد نیاز به شرح مندرج در فایل پیوست را با فرمت jpeg اسکن نمایند.
- دریافت فایل مدارک لازم جهت اسکن برای پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی ارشد.
- دریافت فایل مدارک لازم جهت اسکن برای پذیرفته شدگان مقطع دکتری.
- دریافت فایل فرم جایگزین مدرک کارشناسی ارشد برای پذیرفته شدگان مقطع دکتری.
- دریافت فایل فرم جایگزین مدرک کارشناسی(فرم مدک و معدل) برای پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی ارشد.
برای شروع فرآیند ثبت نام الکترونیکی در دانشگاه گیلان، بر روی آدرس sada.guilan.ac.ir کلیک و گزینه "پذیرش" را انتخاب نمایید.
کلمه کاربری و رمز عبور، شماره ملی و شماره شناسنامه می باشد.
ا-الف- در شروع ثبت نام غیرحضوری لازم است، دانشجویان ابتدا نسبت به واریز مبالغ زیر بابت هزینه کارت دانشجویی، بیمه و مشاوره از طریق سامانه اقدام و سپس اطلاعات خواسته شده را تکمیل و مدارک اسکن شده را بارگذاری و نیز کلیه فرم های تعهد را تأیید نمایند و پس از تکمیل مراحل ثبت نام، گزینه" ارسال جهت بررسی" را انتخاب نمایند .
هزینه پذیرش برای دانشجویان کارشناسی ارشد : مبلغ 1/500/000 ریال (یکصد و پنجاه هزار تومان)
هزینه پذیرش برای دانشجویان دکتری : مبلغ 1/850/000 ریال (یکصد و هشتاد و پنج هزار تومان)
1-ب- پذیرفته شدگان می بایست مطابق موارد مندرج در این اطلاعیه، پس از انجام ثبت نام غیرحضوری، با مراجعه مجدد به سامانه مذکور، وضعیت پرونده خود را پیگیری و نسبت به رفع هرگونه نقص احتمالی -که توسط کارشناسان آموزش دانشکده ها در سامانه مذکور به آنان اعلام می گردد- اقدام و در زمان تعیین شده برای ثبت نام حضوری و تحویل اصل مدارک مراجعه نمایند.
1-ج- در صورت تأیید ثبت نام غیرحضوری توسط کارشناس دانشکده، دانشجو شماره دانشجویی و رمز ورود خود را جهت استفاده از سامانه امور آموزشی دانشگاه دریافت مینماید.
|
|
مرحله 2- ارائه و تحویل اصل مدارک و پیگیری درخواست تأییدیه تحصیلی و ریزنمرات |
1- پذیرفته شدگان محترم پس از تأیید ثبت نام اولیه توسط دانشکده، ضروری است شخصاً با ارائه اصل کارت ملی و شناسنامه و نیز اصل گواهینامه موقت و یا دانشنامه مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد (صرفا برای پذیرفته شدگان مقطع دکتری)، در روز سه شنبه مورخ 1403/07/03 به آموزش دانشکده مربوطه مراجعه و نسبت به تکمیل فرآیند ثبت نام اقدام نمایند.
توجه: نظر به اینکه اصل مدارک تحصیلی مقاطع قبلی ارائه شده تا زمان فراغت از تحصیل و تسویه حساب در پرونده ضبط می شود، لازم است پذیرفته شدگان قبل از تحویل، کپی برابر اصل آنها را به تعداد دلخواه نزد خود نگه دارند.
2- جهت دریافت تاییدیه تحصیلی و ریزنمرات مقاطع قبل، طبق فرایند ذیل اقدام گردد:
دریافت تاییدیه تحصیلی برای مقاطع آموزش عالی به صورت الکترونیکی از طریق سامانه استعلام مدرک تحصیلی به آدرس https://estelam.msrt.ir میسر است.
ضروری است دانشجویان محترم پس از دریافت تاییدیه تحصیلی، با ورود به سامانه سادا به آدرس sada.guilan.ac.ir، تاییدیه مذکور را در بخش امور آموزشی/اسکن دانشجویی/اسکن مدارک تکمیلی، بارگذاری نمایند.
- برای دریافت ریزنمرات تحصیلی مقاطع قبل، دانشجویان پس از دریافت شماره دانشجویی به سامانه امور آموزشی دانشگاه به آدرس sada.guilan.ac.ir ورود نموده و از گزینه مکاتبات اداری/فرم های درخواست/اخذ تاییدیه مدرک پایه، در قسمت نوع نامه، و انتخاب گزینه "درخواست ریزنمرات"، اطلاعات مربوطه را مطابق راهنمای سامانه تکمیل و نسبت به ارسال آن اقدام نمایند. الصاق فایل اسکن شده مدرک تحصیلی مقطع مورد نظر به درخواست ریزنمرات، الزامی است.
یادآوری:
- پذیرفته شدگانی که هریک از مدارک کارشناسی یا کارشناسی ارشد ایشان، ناپیوسته است، لازم است اقدامات مندرج در بندهای 2 و 3 فوق را حسب مورد، برای مقاطع کارشناسی ارشد(صرفا برای دانشجویان دکتری)، کارشناسی و کاردانی بطور جداگانه انجام دهند.
- وصول تاییدیه تحصیلی و ریزنمرات مقاطع قبل، حداکثر تا پایان نیمسال اول تحصیل الزامی است. لذا میبایست تا زمان اطمینان از وصول پاسخ، موارد یادشده توسط دانشجو پیگیری شود.
|
|
مرحله 3- تکمیل پرونده صلاحیت عمومی |
پذیرفته شدگان محترم می بایست تا تاریخ 4 مهرماه مدارک لازم جهت تکمیل پرونده صلاحیت عمومی به شرح ذیل را در قالب یک فایل پی دی اف با حجم حداکثر 900 کیلوبایت به آدرس ایمیل اداره جذب و هدایت استعدادهای درخشان به نشانی Gutalent@guilan.ac.ir ارسال نمایند. عنوان ایمیل ارسالی حتما شامل نام و نام خانوادگی دانشجو و رشته قبولی باشد.
1- تکمیل فایل اکسل صلاحیت عمومی توسط داوطلب به فرمت مشخص شده
2- فایل عکس 4*3
3- تصویر صفحه اول شناسنامه
4- تصویر کارت ملی
5ـ اسکن حکم کارگزینی در صورت اشتغال
6- تصویر فیش واریزی هزینه صلاحیت عمومی:
* هزینه بررسی صلاحیت عمومی سال 1403 مبلغ 3424000 ریال می باشد. روش های پرداخت :
شماره حساب : 4001021103042591 و شناسه شبا : 100100004001021103042591 IR
شناسه واریز : 366021174140103002201135607489 گیرنده وجه بانک مرکزی و حساب به نام سازمان سنجش کشور
توجه: “داوطلبان آزمون دکتری 1403 که فرم صلاحیت تکمیل نموده اند و جزو معرفی شدگان مصاحبه آزمون دکتری 1403 بوده و فرم صلاحیت عمومی تکمیل نموده اند، نیازی به پرداخت مجدد وجه ندارند، لیکن این دسته از افراد باید با مراجعه به کارنامه ثبت نام خود در سایت سنجش آموزش کشور، تصویر فرم صلاحیت عمومی دریافت و آن را به همراه اطلاعات و مدارک فوق ارسال نمایند. “
|
توضیحات مهم |
1- کلیه دانشجویان پس از دریافت شماره دانشجویی، حداکثر تا تاریخ 1403/07/04 نسبت به بررسی ثبت انتخاب واحد در سامانه آموزش دانشگاه به آدرس sada.guilan.ac.ir با کلمه کاربری شماره دانشجویی و رمز عبوری که بعد از تایید نهایی ثبت نام الکترونیکی به ایشان داده می شود، اقدام نمایند (انتخاب واحد دانشجویان ورودی جدید توسط آموزش دانشکده صورت می گیرد).
2- از پذیرفتهشدگانی که حداکثر تا تاریخ 1403/06/31 فارغ التحصیل نخواهند شد، ثبتنام به عمل نخواهد آمد و ضمن "کان لم یکن" تلقی شدن قبولی آنان، طبق مقررات با آنان رفتار خواهد شد.
3- عدم مراجعه پذیرفتهشدگان در وقت تعیین شده برای ثبتنام حضوری، به منزله انصراف از ادامه تحصیل تلقی خواهد شد.
4- در صورتی که بین اطلاعات ارائه شده به سازمان سنجش، مدارک بارگذاری شده در ثبت نام الکترونیکی و اصل مدارک ارائه شده به دانشکده مغایرتی وجود داشته باشد، مسئولیت عواقب بعدی از جمله جلوگیری از ادامه تحصیل توسط دانشگاه، به عهده پذیرفته شده می باشد.
5- بروز هرگونه مشکل ناشی از تأخیر در ثبت نام الکترونیکی، تحویل اصل مدارک، پرداخت مبالغ شهریه (مخصوص دانشجویان شهریه پرداز) و انتخاب واحد به عهده پذیرفته شده است و دانشگاه می تواند در صورت عدم رفع نواقص از ادامه تحصیل دانشجو جلوگیری نماید.
6- لازم است پذیرفته شدگان، کلیه مشخصات خود شامل مشخصات شناسنامه ای،.... و آدرس محل سکونت دائم خود یا خانواده خود را به طور کامل و دقیق طی فرآیند ثبت نام درج نمایند. ضمناً ضروری است در صورت تغییر مشخصات، مراتب به آموزش دانشکده اعلام شود.
|
|
|
خوابگاه
پس از تکمیل مراحل ثبت نام غیرحضوری و دریافت شماره دانشجویی، دانشجویان تحصیلات تکمیلی ( ارشد – دکتری) محترم می بایست جهت اطلاع از نحوه و زمان ثبت نام خوابگاه، از طریق سامانه خدمات الکترونیکی معاونت دانشجویی (سامانه بوستان) دانشگاه و اطلاعیه های مندرج در سایت دانشگاه گیلان اقدام نمایند لازم بذکر است پس از پایان زمان ثبت نام خوابگاه، پرونده متقاضیان بررسی و در قسمت دریافت پیام کارتابل دانشجویان در همان سامانه بوستان پاسخ داده خواهد شد بنابراین زمان حضور پذیرفته شدگان محترم برای امورات آموزشی دانشگاه به منزله تحویل خوابگاه نخواهد بود. ورود به سامانه معاونت دانشجویی
مشاوره و درمان
تکمیل کارنامه های سلامت روان و سلامت جسم براساس لینک زیر الزامی است:
لینک کارنامه سلامت
با کلیک بر لینک سامانه سلامت جسم، ضمن پر کردن پرسشنامه، با در دست داشتن کد رهگیری و آزمایشات مذکور(هموگلوبین، هماتوکریت، ویتامین د3، قند خون و tsh)برای تکمیل پرونده پزشکی خود در تاریخ هایی که اعلام خواهد شد به مرکز بهداشت و درمان دانشگاه گیلان مراجعه نمایید.(لازم به ذکر است که آزمایشات مربوط به 6 ماه تا یک سال قبل هم مورد قبول می باشد.)
|
دانشجویان محترم شاهد و ایثارگر، برای دریافت اطلاعیه اداره دانشجویان شاهد و ایثارگر اینجا کلیک کنید.
جهت مشاهده آدرس دانشکده های ذیربط و شماره تماس کارشناسان مربوطه اینجا کلیک نمائید.
|
معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی و معاونت دانشجویی دانشگاه گیلان