آخرین مهلت دفاع از پایان نامه/رساله دانشجویان تحصیلات تکمیلی در نیمسال دوم سال تحصیلی 1403-1402

24 05 2024
کد خبر : 12407294
تعداد بازدید : 982

بدین وسیله به اطلاع می‌رساند براساس تصمیم جلسه شورای آموزشی دانشگاه مورخ 1403/02/23، آخرین مهلت دفاع از پارساهای تحصیلات تکمیلی در نیمسال دوم سال تحصیلی 1403-1402، تاریخ 21 شهریور ماه تعیین گردید. همچنین با توجه به ضرورت آماده سازی و تخلیه خوابگاه‌های دانشجویی برای سال تحصیلی آتی، تاکید گردید دانشگاه در قبال واگذاری خوابگاه به دانشجویانی که بعد از تاریخ 10 شهریور از پایان نامه/رساله خود دفاع می‌نمایند، تعهدی نخواهد داشت.

معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه


دسته بندی :
اطلاعیه ها

خبر های مهم

نمایشگر دسته ای مطالب

19 11 2024

برگزاری جلسه هم اندیشی حوزه معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی با رییس مرکز فناوری اطلاعات و امنیت فضای مجازی دانشگاه

­­­­​​​​​​​جلسه هم اندیشی حوزه معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه با رئیس محترم مرکز ‏فناوری و امنیت فضای مجازی دانشگاه در تاریخ 1403/08/28 در اتاق شورای معاونت آموزشی ‏و تحصیلات تکمیلی دانشگاه برگزار شد. در این جلسه ضمن تشکر از زحمات و پشتیبانی ‏مدیریت و همکاران محترم مرکز فناوری اطلاعات دانشگاه در همه حوزه ها، به ویژه هم افزایی ‏جهت ارتقا فرایندهای آموزشی دانشگاه در بستر سامانه های الکترونیکی، درخصوص موارد ذیل، ‏تبادل نظر و هماهنگی لازم به عمل آمد‎:‎ ایجاد بستر مناسب جهت دستیابی به اهداف تعیین شده در برنامه عملیاتی دانشگاه شامل ‏هوشمندسازی فضای آموزشی و رفع مشکلات حضور و غیاب برخط دانشجویان برنامه ریزی جهت ارتقای سخت افزاری و نرم افزاری سیستم های کامپیوتری و اصلاح و به روز رسانی زیر ساخت شبکه(تجهیزات اکتیو) در حوزه معاونت آموزشی توسعه زیرساخت ها جهت معرفی دانشگاه در حوزه بین المللی و پذیرش دانشجوی بین المللی ‏به شیوه مجازی  

13 11 2024

نشست معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه با مدیر عامل شرکت پارس اکسیر

جلسه مشترک آقای دکتر محسن محمدی گلنگش معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه با آقای دکتر رزمی مدیر عامل شرکت پارس اکسیر وابسته به هلدینگ اکسیر خزر در محل دفتر معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه مورخ 1403/08/23 برگزار گردید. در این نشست دکتر محمود رضا آقا معالی مدیر امور خدمات آموزشی و آقای دکتر مهدی حسام مدیر تحصیلات تکمیلی دانشگاه و همچنین سرکار خانم دکتر باقری کارشناس شرکت پارس اکسیر نیز حضور داشتند. موضوعات مربوط به نحوه بورس دانشجویان در مقاطع مختلف تحصیلی، نحوه همکاری در خصوص اجرای پارسا ها و همچنین همکاری های مربوط به دوره های کارآموزی و کارورزی دانشجویان مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت. همچنین مقرر گردید مسئولین حوزه معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی پس از بازدید از شهرک گلخانه ای بلوبری در منطقه هفت دغنان شهرستان بندرانزلی در خصوص نحوه همکاری، بورس صنعت برای دانشجویان وتفاهم نامه مربوطه اقدامات قانونی بعمل آورند.

14 09 2024

فراخوان انتخاب دانشجویان سرآمد دانشگاه گیلان

به اطلاع دانشجویان گرامی می‌رساند فرایند شناسایی و حمایت از دانشجویان سرآمد دانشگاه گیلان از طریق ثبت‌نام الکترونیکی در سامانه سجاد وزارت عتف در حال برگزاری است. براین‌اساس دانشجویان برتر واجد شرایط در تمامی مقاطع و رشته‌های تحصیلی می‌توانند با مراجعه به وبگاه سازمان امور دانشجویان نسبت به ثبت‌نام الکترونیکی و ارسال مستندات اقدام نمایند. بر اساس آیین‌نامه و شیوه‌نامه اجرایی، دانشجویان سرآمد در هر یک از بخش‌های آموزشی، پژوهشی، فناوری، فرهنگی و اجتماعی، بین‌المللی، ورزشی و هنری انتخاب و از حمایت‌های مصوب شورای انتخاب دانشگاه بهره‌مند می‌گردند. دانشجویان گرامی می‌توانند با مراجعه به سامانه جامع امور دانشجویان (سجاد) پس از عضویت با ورود به سامانه از مسیر منوی خدمات ¬ اداره کل امور دانشجویان داخل ¬ شناسایی و حمایت از دانشجویان سرآمد دانشگاه، اقدام به ثبت و تکمیل مراحل درخواست نمایند. ثبت‌نام الکترونیکی: تا 28 شهریور زمان اعلام نتایج نهایی: 25 مهر سامانه سجاد: https://portal.saorg.ir شماره تماس دبیرخانه: معاونت دانشجویی دانشگاه گیلان؛ 33690178-013 (آقای علیپور) آیین‌نامه جامع و شیوه نامه اجرایی شناسایی و حمایت از دانشجویان سرآمد در اطلاعیه مندرج در سایت دانشگاه در دسترس می­باشد.​​​​​​​

17 01 2024

برگزاری کارگاه دانش افزایی مشاور آموزشی مورخ 1402/10/25

کارگاه دانش افزایی مشاور آموزشی در تاریخ 1402/10/25 در تالار حکمت دانشگاه برگزار گردید. در اين كارگاه ابتدا معاون آموزشی و تحصيلات تكميلي دانشگاه با بیان اهمیت هدایت تحصیلی و نظارت مستمر برروند تحصیلی دانشجویان و فراهم کردن زمینه شاگردپروری و ارتقای علمی و فردی دانشجویان به موارد مهم شیوه نامه مشاور آموزشی از جمله وظایف استاد مشاور، نحوه نظارت بر انتخاب واحد، حذف و اضافه، تایید فرم های میهمانی ، انتقال و تغییر رشته اشاره نموده و در ادامه خانم کاویانفر رئیس اداره آمار و اطلاعات آموزشی دسترسي هاي مرتبط با استادان مشاور در سامانه جامع آموزشی از جمله نحوه حضور و غیاب، اعلام نظر درخواستهای میهمانی و انتقال دانشجویان و نحوه گزارش گیری از سامانه را توضیح دادند. در پايان كارگاه، معاون آموزشي و تحصيلات تكميلي و مدير خدمات آموزشي دانشگاه به سوالات حضار پاسخ دادند.​​​​​​​