اطلاعیه شماره 5- ویژه دروس معارف

08 04 2020
کد خبر : 3797239
تعداد بازدید : 499

بسمه تعالی

 

  بدینوسیله به اطلاع دانشجویان مقطع کارشناسی می رساند برای جبران کلاسهای تعطیل شده دروس معارف در سه جلسه اسفندماه، می بایست بر اساس اعلام معاونت محترم آموزشی و پژوهشی نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاهها و تصمیم گروه معارف طبق دستورالعمل زیر اقدام نمایند:

1-به منظور جبران هرجلسه ( کلاس 2 ساعته)تعطیل شده ، بایستی حداقل 2 جلسه آموزش مجازی از میان دروس موجود درسامانه مرکز آموزش های مجازی دانشگاهیان به نشانی www.ec.nahad.ir متناسب با موضوع هر گرایش از دروس معارف اسلامی تا پنجم اردیبهشت ماه توسط دانشجویان اخذ و گذرانده شود.

توضیح : دانشجویان پس از ثبت نام /ورود به سامانه و انتخاب گزینه "دوره ویژه تعطیلات" درس مجازی مرتبط را انتخاب نمایند.

مثلا دانشجویی که کلاس تفسیر موضوعیش سه جلسه تعطیل شده است از بین دروس مجازی پیشنهاد شده درسی را انتخاب نماید که حداقل 6 جلسه آموزشی داشته باشد یا دو درس مجازی انتخاب کند که مجموع جلسات آنها بیش از 6جلسه باشد.

2- گذراندن دوره های مجازی توسط دانشجویان از طریق سامانه یاد شده علاوه بر جبران کلاسهای تعطیل شده 4 نمره از 20 نمره آزمون کتبی پایان نیمسال جاری را به خود اختصاص می دهد.

3- بدیهی است ترتیب اثر به موارد فوق منوط به ارائه گواهی نامه از سایت رسمی آموزش مجازی دانشگاهیان می باشد.

4- به منظور جبران کلاسهای تعطیل شده پس از اسفند ماه از دانشجویان خواسته می شود با مراجعه به سامانه یادگیری الکترونیکی دانشگاه (ecent.guilan.ac.ir) از فایلهای بارگذاری شده توسط اساتید معارف استفاده نمایند.

 

معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه گیلان

            

 


دسته بندی :
اطلاعیه ها
اطلاعیه ها

خبر های مهم

نمایشگر دسته ای مطالب

17 01 2024

برگزاری کارگاه دانش افزایی مشاور آموزشی مورخ 1402/10/25

کارگاه دانش افزایی مشاور آموزشی در تاریخ 1402/10/25 در تالار حکمت دانشگاه برگزار گردید. در اين كارگاه ابتدا معاون آموزشی و تحصيلات تكميلي دانشگاه با بیان اهمیت هدایت تحصیلی و نظارت مستمر برروند تحصیلی دانشجویان و فراهم کردن زمینه شاگردپروری و ارتقای علمی و فردی دانشجویان به موارد مهم شیوه نامه مشاور آموزشی از جمله وظایف استاد مشاور، نحوه نظارت بر انتخاب واحد، حذف و اضافه، تایید فرم های میهمانی ، انتقال و تغییر رشته اشاره نموده و در ادامه خانم کاویانفر رئیس اداره آمار و اطلاعات آموزشی دسترسي هاي مرتبط با استادان مشاور در سامانه جامع آموزشی از جمله نحوه حضور و غیاب، اعلام نظر درخواستهای میهمانی و انتقال دانشجویان و نحوه گزارش گیری از سامانه را توضیح دادند. در پايان كارگاه، معاون آموزشي و تحصيلات تكميلي و مدير خدمات آموزشي دانشگاه به سوالات حضار پاسخ دادند.​​​​​​​