اطلاعیه برگزاری ترم تابستان 1398 در دانشگاه گیلان

14 05 2019
کد خبر : 3797868
تعداد بازدید : 313

http://sada.guilan.ac.ir/fromguestبه اطلاع کلیه دانشجویان دانشگاه های کشور (موسسات عالی دولتی و غیر دولتی ، آموزشکده های فنی و حرفه ای ، دانشگاه پیام نور و دانشگاه آزاد اسلامی )   می رساند دانشگاه گیلان در تابستان سال 1398 مجری ترم تابستان  می باشد.

دانشجویان متقاضی از تاریخ 1398/03/18 با کد ملی و شماره شناسنامه  وارد سامانه درخواست ترم تابستانی شده و نسبت به تکمیل اطلاعات درخواستی اقدام نمایند.

لازم است  دانشجویان فرم  میهمانی تابستان را که از دانشگاه مبدا دریافت نموده اند، اسکن  و در مرحله نهایی نسبت به ارسال درخواست خود اقدام نمایند. لازم به ذکر است ،  دانشجویان محترم می بایست حداکثر تا چهل و هشت ساعت پس از تاریخ ارائه درخواست مجددا به سامانه درخواست ترم تابستانی مراجعه و نسبت به دریافت شماره دانشجویی اقدام و در تاریخ های تعیین شده در تقویم آموزشی ترم تابستان نسبت به انتخاب واحد و پرداخت هزینه اقدام نمایند.

توجه :دانشجویان رشته های علوم پزشکی و دانشجویانی که رشته تحصیلی آنان در دانشگاه گیلان وجود ندارد، در قسمت دانشکده ، دانشکده علوم و رشته میهمان علوم پایه را انتخاب نمایند.

تقویم آموزشی ترم تابستان

لیست دروس ارائه شده(جدید)

شهریه دروس 

توجه مهم :دانشجویان دانشگاه گیلان نیازی به ارائه درخواست از طریق سامانه درخواست ترم تابستانی نداشته و در روزهای انتخاب واحد شنبه 1398/4/15 لغایت چهارشنبه 1398/4/19 نسبت به انتخاب واحد  و پرداخت هزینه اقدام نمایند.

 


دسته بندی :
اطلاعیه ها

خبر های مهم

نمایشگر دسته ای مطالب

17 01 2024

برگزاری کارگاه دانش افزایی مشاور آموزشی مورخ 1402/10/25

کارگاه دانش افزایی مشاور آموزشی در تاریخ 1402/10/25 در تالار حکمت دانشگاه برگزار گردید. در اين كارگاه ابتدا معاون آموزشی و تحصيلات تكميلي دانشگاه با بیان اهمیت هدایت تحصیلی و نظارت مستمر برروند تحصیلی دانشجویان و فراهم کردن زمینه شاگردپروری و ارتقای علمی و فردی دانشجویان به موارد مهم شیوه نامه مشاور آموزشی از جمله وظایف استاد مشاور، نحوه نظارت بر انتخاب واحد، حذف و اضافه، تایید فرم های میهمانی ، انتقال و تغییر رشته اشاره نموده و در ادامه خانم کاویانفر رئیس اداره آمار و اطلاعات آموزشی دسترسي هاي مرتبط با استادان مشاور در سامانه جامع آموزشی از جمله نحوه حضور و غیاب، اعلام نظر درخواستهای میهمانی و انتقال دانشجویان و نحوه گزارش گیری از سامانه را توضیح دادند. در پايان كارگاه، معاون آموزشي و تحصيلات تكميلي و مدير خدمات آموزشي دانشگاه به سوالات حضار پاسخ دادند.​​​​​​​