بنا به پیشنهاد معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه و طی حکمی از سوی ایشان، دکتر حسن پور بابائی به سمت دبیر شورای هدایت استعدادهای درخشان منصوب شد.
شایان ذکر است پیش از این دکتر حمیده بیگی عهدهدار این مسئولیت بود.
حوزه معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی ضمن تقدیر از تلاشهای دکتر بیگی، برای دکتر پور بابائی آرزوی موفقیت مینماید.
