نمایشگر دسته ای مطالب

مدیریت خدمات آموزشی - اسلاید 02

وب نما معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی مدیریت خدمات آموزشی - پنهان مدیریت خدمات آموزشی - اسلاید 02 19 05 2022 کد خبر : 3791591 تعداد بازدید : 78 دسته بندی : مدیریت خدمات - اسلایدشو اشتراک گذاری چاپ کردن کپی در حافظه موقت بیشتر بخوانیددربارهمدیریت خدمات آموزشی - اسلاید 02 »

مدیریت خدمات آموزشی - اسلاید

وب نما معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی مدیریت خدمات آموزشی - پنهان مدیریت خدمات آموزشی - اسلاید 16 05 2022 کد خبر : 3791696 تعداد بازدید : 41 دسته بندی : مدیریت خدمات - اسلایدشو اشتراک گذاری چاپ کردن کپی در حافظه موقت بیشتر بخوانیددربارهمدیریت خدمات آموزشی - اسلاید »

معرفی مدیریت خدمات آموزشی

دکتر محمودرضا آقامعالی مدیر خدمات آموزشی دانشگاه

کوکب چلمبری معاون مدیر خدمات آموزشی دانشگاه

شماره تماس دفتر مدیریت امور آموزشی ۳۳۶۹۰۵۲۵-۰۱۳

 

این مدیریت مشتمل بر چهار اداره می باشد:

۱- اداره پذیرش ،ثبت نام و امور مشمولین

۲-اداره امور دانش آموختگان و امتحانات

۳-اداره نگهداری سوابق تحصیلی

۴- اداره آمار و اطلاعات آموزشی

معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه

دکتر محسن محمدی گلنگش

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی

2060

33690983

مدیریت امور آموزشی دانشگاه

نام خانوادگی

پست سازمانی

شماره داخلی

شماره مستقیم

دکتر محمودرضا آقامعالی

مدیر امور آموزشی دانشگاه

2117

33690525

کوکب چلمبری

معاون مدیر آموزش دانشگاه

2113

 

 نقی عیسی زاده زارع

مسئول دفتر

2117

 

اداره پذیرش، ثبت نام و امور مشمولین

نام خانوادگی

پست سازمانی

شماره داخلی

شماره مستقیم

 کوکب چلمبری

رییس اداره پذیرش ، ثبت نام و امور مشمولین

2135

 

 هادی امیری

کارشناس مسئول خدمات آموزشی نظام وظیفه کلیه مقاطع تحصیلی و امور مربوط به دانشکده تربیت بدنی

2137

 

 ناهید رضاپور

کارشناس خدمات آموزش دانشکده علوم انسانی

2133

 

 

کارشناس خدمات آموزشی دانشکده های  علوم  کشاورزی، منابع طبیعی ، علوم  پایه و علوم ریاضی

2139

 

 فائزه ابراهیم نژاد

کارشناس خدمات آموزشی دانشکده های  فنی، مکانیک، فنی شرق و معماری

2134

 

اداره امور دانش آموختگان و امتحانات

نام خانوادگی

پست سازمانی

شماره داخلی

شماره مستقیم

حسین علیزاده

رئیس اداره امور دانش آموختگان و امتحانات

33690274

2116

33690422

 

کارشناس دانش آموختگان موسسات آموزش عالی استان

33690274

2064

33690422

پریسا رسولی

کارشناس مسئول خدمات آموزشی دانشکده علوم انسانی و دوره های مجازی

33690274

2112

 

 فهیمه مامور افشرد

کارشناس مسئول خدمات آموزشی دانشنامه و ریزنمرات

 

 

33690522

 اکرم پور جمشیدی

کارشناس خدمات آموزشی  تاییدیه تحصیلی

33690274

2068

 

  علی ایرجی

کارشناس خدمات آموزشی دانشکده های فنی، فنی شرق گیلان، پردیس دانشگاهی، معماری و مکانیک

2159

 

صفرعلی نوروزی

کارشناس خدمات آموزشی دانشکده‌های علوم پایه، علوم ریاضی، منابع طبیعی، علوم کشاورزی و تربیت بدنی

2049

 

اداره آمار و اطلاعات آموزش (واحد رایانه آموزش دانشگاه)

نام خانوادگی

پست سازمانی

شماره داخلی

شماره مستقیم

 آزاده کاویان فر

رئیس اداره آمار و اطلاعات آموزش

2145

 

سارا صفرنژاد

کارشناس اداره آمار و اطلاعات آموزشی - انجام امور مربوط به آمار حوزه معاونت آموزشی- جانشین رئیس اداره آمار و اطلاعات آموزشی

2118

 

 مریم ایرانیار

کارشناس اداره آمار و اطلاعات آموزشی

2119

 

اداره نگهداری سوابق تحصیلی

نام خانوادگی

پست سازمانی

شماره داخلی

شماره مستقیم

 آرش امیریان

رئیس اداره نگهداری سوابق تحصیلی

2141-2089

 

 علی خوب

بایگانی اداره سوابق تحصیلی

2142

 


 

مدیریت خدمات آموزشی

اطلاعیه های مدیریت خدمات آموزشی

نمایشگر دسته ای مطالب

اطلاعیه حذف و اضافه و نحوه پرداخت شهریه در نیمسال دوم سال تحصیلی 1401-1400

وب نما معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی مدیریت خدمات آموزشی - پنهان اطلاعیه حذف و اضافه و نحوه پرداخت شهریه در نیمسال دوم سال تحصیلی 1401-1400 17 02 2022 کد خبر : 3791833 تعداد بازدید : 163 (دانشجویان در حال تحصیل ورودی نیمسال دوم سال تحصیلی 1401-1400 نمی توانند در حذف و اضافه شرکت نمایند انتخاب واحد این عزیزان توسط آموزش دانشکده صورت می پذیرد ) دانشجویان برای انجام کلیه امورات آموزشی باید از آدرس اینترنتی sada.guilan.ac.ir استفاده نمایند. لازم به ذکر است دسترسی دانشجویان از مسیرهای دیگر غیرفعال شده است. دانشجویان شهریه پرداز برای حذف و اضافه لازم است علاوه بر پرداخت بدهی های معوقه ی نیمسالهای قبل، مبلغ پیش پرداخت نیمسال دوم سال تحصیلی 1401-1400 خود را نیز پرداخت نمایند. دانشجویانی که در زمان انتخاب واحد مبالغ علی الحساب را پرداخت کرده باشند نیازی به پرداخت مجدد آن در زمان حذف و اضافه نخواهند داشت. جدول 1 : زمان بندی حذف و اضافه دانشجویان دانشگاه گیلان به شرح ذیل می باشد: ورودی تاریخ های حذف و اضافه ساعت شروع و پایان حذف و اضافه 97 و ماقبل یکشنبه 1400/12/01 10:00(صبح)-23:59 (شب) 98 دوشنبه 1400/12/02 10:00(صبح)-23:59 (شب) 99 سه شنبه 1400/12/03 10:00(صبح)-23:59 (شب) 1400 چهار شنبه 1400/12/04 10:00(صبح)-23:59 (شب) کلیه ورودی ها (تکرار) پنج شنبه 1400/12/05 00:01(یک دقیقه بامداد)-23:59 (شب) کلیه ورودی ها (تکرار) جمعه 1400/12/06 00:01(یک دقیقه بامداد)-23:59 (شب) لازم به ذکر است به منظور بهبود دسترسی به سامانه صرفا آن دسته از دانشجویانی که در تاریخ اول لغایت ششم اسفند حذف و اضافه دارند در ساعات و روزهایی که به سال ورودی آن ها اختصاص داده شده به سامانه دسترسی خواهند داشت و دسترسی سایر دانشجویان به سامانه امکان پذیر نخواهد بود. مثال: دانشجوی ورودی 97 صرفا در روزهای اول ، پنجم و ششم اسفند در ساعات ذکر شده در جدول 1 می توانند وارد سامانه شوند. توجه1 : دانشجویان مهمان از سایر دانشگاهها بر اساس سال ورود به دانشگاه (که در فرم مهمان ثبت نموده اند) و زمان بندی که در جدول 1 اعلام شده می توانند نسبت به حذف و اضافه اقدام نمایند. توجه2 : دانشجویان شهریه پرداز برای پرداخت شهریه می توانند از منوی امور شهریه، قسمت پرداخت الکترونیکی، مبلغ پیش پرداخت خود را واریز نمایند. دانشجویانی که در زمان انتخاب واحد مبالغ علی الحساب را پرداخت کرده باشند نیازی به پرداخت مجدد آن در زمان حذف و اضافه نخواهند داشت. توجه3 : مسوولیت اخذ درس، رعایت پیشنیازی و همنیازی براساس سرفصل مصوب به عهده دانشجو می باشد. توجه4 : بر اساس مصوبه شورای آموزشی دانشگاه از نیمسال دوم سال تحصیلی 1400-1399 دانشجویان مقطع کارشناسی می توانند در صورت داشتن نمره ردی در درس یا دروس پیشنیاز در کارنامه تحصیلی ، دروس بعدی را بدون رعایت پیش نیازی و محدودیت تعداد دروس ، اخذ و بگذرانند.لازم به ذکر است این مصوبه مشمول دروس حذفی نمی باشد، لذا به دانشجویان عزیز موکدا توصیه می گردد مفاد این بند را رعایت نمایند، در صورت عدم رعایت موارد ذکر شده شخصا نسبت به حذف دروس غیرمجاز خود اقدام در غیر این صورت موارد غیرمجاز توسط آموزش حذف خواهد شد و فرصت انتخاب دروس جایگزین دلخواه در زمان حذف و اضافه از دانشجو سلب می گردد. . توجه5 : دانشجویانی که متقاضی مهمان و یا انتقال به سایر دانشگاهها می باشند نمی توانند درترم جاری انتخاب واحد و یا حذف و اضافه انجام دهند.در صورت عدم پذیرش مهمانی و یا انتقالی در دانشگاه مقصد، دانشجویان جهت شرکت در حذف و اضافه باید نامه مخالفت با مهمانی و یا انتقال را ارائه نموده و با مراجعه به آموزش دانشکده مربوطه به صورت مکتوب از تقاضای مهمانی و یا انتقالی انصراف دهند. توجه 6 : بر اساس مصوبه شورای آموزشی دانشگاه، دانشجویان مقطع کارشناسی مجاز به اخذ بیش از یک درس از دروس گروه معارف اسلامی در هر ترم نمی باشند در صورت عدم رعایت این مصوبه، مسوولیت عواقب بعدی به عهده دانشجو خواهد بود. توجه 7 : دانشجویان مقطع کارشناسی که در نیمسال تحصیلی قبلی ممتاز ( با معدل بالای 17 ) شده اند ، در نیمسال فعلی می توانند تا سقف 24 واحد درسی اخذ نمایند. توجه 8: دانشجویان کلیه ورودی های دانشگاه که سنوات مجاز آنها به اتمام رسیده جهت اخذ دروس، پس از اخذ مجوز ادامه تحصیل از طریق گردش کارهای الکترونیکی ، ملزم به پرداخت شهریه بر اساس مصوبه هیات امنا دانشگاه می باشند. توجه 9: به دانشجویان گرامی توصیه می شود در زمان انتخاب واحد و یا حذف و اضافه از تثبیت انتخاب واحد خودداری نمایند.در غیر این صورت در بازه انتخاب واحد و یا حذف و اضافه مجوز تغییر و یا ویرایش دروس انتخابی را نخواهند داشت. دسته بندی : اطلاعیه ها مدیریت خدمات - اخبار و اطلاعیه ها اشتراک گذاری چاپ کردن کپی در حافظه موقت بیشتر بخوانیددربارهاطلاعیه حذف و اضافه و نحوه پرداخت شهریه در نیمسال دوم سال تحصیلی 1401-1400 »

نحوه فعالیت آموزشی دانشجویان کارشناسی دانشگاه گیلان

وب نما معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی مدیریت خدمات آموزشی - پنهان نحوه فعالیت آموزشی دانشجویان کارشناسی دانشگاه گیلان 03 04 2022 کد خبر : 3791817 تعداد بازدید : 184 با استناد به بخشنامه شماره 2/276984 مورخ 1400/10/26 معاون محترم آموزشی وزارت علوم و براساس جلسه مورخ 1401/01/09 روسای دانشگاه های سراسر کشور و تصمیمات گرفته شده درجلسه کمیته بازگشایی دانشگاه (مورخ 1401/01/15)، ضمن تاکید به اطلاعیه قبلی حوزه معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی و نحوه فعالیت آموزشی دانشگاه گیلان برای دانشجویان مقطع کارشناسی به شرح ذیل اعلام می گردد: 1- کلیه کلاس های دانشجویان کارشناسی ورودی 1399 و 1400 از روز شنبه مورخ 20 فروردین ماه 1401 با رعایت پروتکل های بهداشتی و طبق برنامه ریزی دانشکده ها به صورت حضوری برگزار خواهند شد. 2- کلیه کلاس های دانشجویان کارشناسی ورودی 1398 و ماقبل از روز شنبه مورخ 27 فروردین ماه 1401 با رعایت پروتکل های بهداشتی و طبق برنامه ریزی دانشکده ها به صورت حضوری برگزار خواهند شد. 3- به منظور تسهیل در بازگشایی دوره های کارشناسی دانشکده ها می توانند از ظرفیت تبصره ماده 3 آئین نامه آموزشی استفاده نمایند. 4- امتحانات کلیه مقاطع تحصیلی ( کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری) با رعایت پروتکل های بهداشتی و طبق برنامه ریزی دانشکده ها به صورت حضوری برگزار خواهند شد. 5- همراه داشتن کارت تزریق دو دز واکسن کرونا برای حضور دانشجویان در کلاس های درس و امتحانات پایان ترم الزامی است که بررسی آن در هنگام ورود دانشجو به دانشگاه توسط مسئولین انتظامات انجام خواهد شد. 6- اجرای کلیه اطلاعیه های دانشگاه در خصوص آموزش حضوری تابع دستورالعمل های ستاد ملی و استانی مدیریت بیماری کرونا خواهد بود. دسته بندی : اطلاعیه ها مدیریت خدمات - اخبار و اطلاعیه ها اشتراک گذاری چاپ کردن کپی در حافظه موقت بیشتر بخوانیددربارهنحوه فعالیت آموزشی دانشجویان کارشناسی دانشگاه گیلان »

اطلاعیه تغییر رشته داخلی و میهمان ، انتقال دائم و انتقال توام با تغییر رشته، دانشجویان دانشگاه گیلان به سایر دانشگاهها در نیمسال اول سال تحصیلی 1402-1401

وب نما معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی مدیریت خدمات آموزشی - پنهان اطلاعیه تغییر رشته داخلی و میهمان ، انتقال دائم و انتقال توام با تغییر رشته، دانشجویان دانشگاه گیلان به سایر دانشگاهها در نیمسال اول سال تحصیلی 1402-1401 23 04 2022 کد خبر : 3791786 تعداد بازدید : 178 به اطلاع کلیه دانشجویان متقاضی میهمان و انتقال به سایر دانشگاهها می رساند، جهت ارائه درخواست به سامانه میهمان و انتقال وزارت علوم ،تحقیقات و فناوری به آدرس اینترنتیhttps://portal.saorg.ir مراجعه نمایند. دانشجویان ابتدا می بایست در سامانه فوق عضو شده و پس از تایید عضویت و دریافت نام کاربری و رمز عبور ، نسبت به درخواست میهمانی و انتقال اقدام نمایند. درخواست های واصله بر اساس مفاد آیین نامه شماره 41/3/88441 مورخ 92/3/20 میهمان یا انتقال بررسی خواهد شد و پاسخ تقاضا نیز از طریق سامانه قابل پیگیری می باشد. از دانشجویان عزیز تقاضا می شود از مراجعه حضوری به این امور خودداری نمایند. توجه مهم : 1)دانشجویان متقاضی تا 1401/2/31 فرصت دارند، درخواست های خود را از طریق سامانه مذکور ارائه دهند. 2) کلیه دانشجویان میهمان و انتقال دوره روزانه ملزم به پرداخت شهریه می باشند. دانشجویان انتقالی در صورت دارا بودن نمره قبولی دوره روزانه در دانشگاه مقصد از پرداخت شهریه معاف می باشند. 3) مسئول صحت اطلاعات در خصوص شرایط خاص شخص دانشجو خواهد بود و در صورت عدم احراز هر یک از اطلاعات ارائه شده تقاضا از وضعیت بررسی خارج خواهد شد. 4) متقاضیان محترم در صورت داشتن هرگونه سوال یا مشکل در خصوص سامانه سجاد از قسمت پشتیبانی سامانه درخواست خود را ارسال نمایند. راهنمای ثبت نام اولیه سامانه سجاد راهنمای ثبت نام میهمان یا انتقال سامانه سجاد تغییر رشته داخلی و انتقال توام با تغییر رشته: دانشجویان متقاضی تغییر رشته داخلی و انتقال توأم با تغییر رشته: ابتدا فرم (الف) را از لینک زیر دریافت و سپس جهت بررسی کد رشته های مورد تقاضا به آموزش دانشکده مراجعه نمایند. پس از بررسی فرم الف در صورت دارا بودن شرایط: -دانشجویان متقاضی انتقال توام با تغییر رشته فرم تکمیل شده (ب) را به دانشگاه مقصد ارائه نمایند. -دانشجویان متقاضی تغییر رشته داخلی پس از تکمیل فرم (ج) در دانشکده جهت اقدام بعدی به اداره پذیرش وثبت نام دانشگاه مراجعه نمایند . فرم (الف) فرم (ب) فرم (ج) -لازم به ذکر است تغییر رشته داخلی، انتقال توأم با تغییر رشته و انتقال دائم از رشته هایی که پذیرش آن با سوابق تحصیلی (بدون آزمون) بوده است ، به رشته های با آزمون ممنوع می باشد. - محدوده ارائه درخواست ها از تاریخ 24 /1401/2 لغایت 1401/5/31 می باشد. تذکر:دانشجویان نیمه متمرکز مجاز به تغییر رشته یا انتقال توام با تغییررشته نمی باشند. ترم تابستان در سایر دانشگاه های کشور به اطلاع دانشجویان دانشگاه گیلان که متقاضی اخذ ترم تابستان در سایر دانشگاه های کشور می باشند ، می رساند جهت ارائه درخواست می توانند از روز شنبه مورخ 1401/3/28 لغایت چهارشنبه مورخ 1401/4/15 به سامانه آموزشی مراجعه و از قسمت فرم های درخواست ، تقاضای خود را ارائه نمایند. امور آموزشی دانشگاه گیلان دسته بندی : اطلاعیه ها مدیریت خدمات - اخبار و اطلاعیه ها اشتراک گذاری چاپ کردن کپی در حافظه موقت بیشتر بخوانیددربارهاطلاعیه تغییر رشته داخلی و میهمان ، انتقال دائم و انتقال توام با تغییر رشته، دانشجویان دانشگاه گیلان به سایر دانشگاهها در نیمسال اول سال تحصیلی 1402-1401 »

خبرهای مدیریت خدمات آموزشی

نمایشگر دسته ای مطالب

تمدید انتخاب واحدنیمسال دوم سال تحصیلی 1403-1402

وب نما معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی مدیریت خدمات آموزشی - پنهان تمدید انتخاب واحدنیمسال دوم سال تحصیلی 1403-1402 08 02 2024 کد خبر : 10037841 تعداد بازدید : 1334 به اطلاع دانشجویانیکه تاکنون موفق به انتخاب واحد نشده اند می رساند، دوشنبه مورخ 1402/11/23 انتخاب واحد تمامی ورودی ها تمدید شد. زمان بندی به تفکیک ورودی ها اطلاع رسانی خواهد شد. دسته بندی : خبرها اشتراک گذاری چاپ کردن کپی در حافظه موقت بیشتر بخوانیددربارهتمدید انتخاب واحدنیمسال دوم سال تحصیلی 1403-1402 »

انتصاب سرپرست گروه برنامه ریزی درسی و گسترش آموزشی دانشگاه

وب نما معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی مدیریت خدمات آموزشی - پنهان انتصاب سرپرست گروه برنامه ریزی درسی و گسترش آموزشی دانشگاه انتصاب سرپرست گروه برنامه ریزی درسی و گسترش آموزشی دانشگاه 03 02 2024 کد خبر : 9859439 تعداد بازدید : 2043 طی حکمی از سوی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه گیلان، دکتر محمد کاظم حسن زاده اقدم عضو هیات علمی گروه علوم مهندسی به سمت سرپرست گروه برنامه ریزی درسی و گسترش آموزشی دانشگاه منصوب شد. شایان ذکر است پیش از این دکتر مهدی حسام این مسئولیت را برعهده داشت. دسته بندی : خبرها اشتراک گذاری چاپ کردن کپی در حافظه موقت بیشتر بخوانیددربارهانتصاب سرپرست گروه برنامه ریزی درسی و گسترش آموزشی دانشگاه »

برگزاری جلسه شورای دانشجویان بین الملل مورخ 1402/11/02

وب نما معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی مدیریت خدمات آموزشی - پنهان برگزاری جلسه شورای دانشجویان بین الملل مورخ 1402/11/02 22 01 2024 کد خبر : 9506499 تعداد بازدید : 2970 جلسه شورای آموزشی دانشجویان بین‌الملل روز دوشنبه مورخ 1402/11/02 در اتاق شورای معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه برگزار گردید و موارد ذیل طبق قوانین دانشگاه مورد بررسی قرار گرفت : - بررسی فرم قرارداد و ثبت‌نام دانشجویان جدیدالورود بین‌المللی - تعیین شرایط پذیرش دانشجوی بین‌المللی در ترم بهمن‌ ماه و تخصیص بورسیه به آنها - موارد دانشجویی دسته بندی : خبرها اشتراک گذاری چاپ کردن کپی در حافظه موقت بیشتر بخوانیددربارهبرگزاری جلسه شورای دانشجویان بین الملل مورخ 1402/11/02 »

برگزاری کارگاه دانش افزایی مشاور آموزشی مورخ 1402/10/25

وب نما معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی مدیریت خدمات آموزشی - پنهان برگزاری کارگاه دانش افزایی مشاور آموزشی مورخ 1402/10/25 17 01 2024 کد خبر : 9352177 تعداد بازدید : 4671 کارگاه دانش افزایی مشاور آموزشی در تاریخ 1402/10/25 در تالار حکمت دانشگاه برگزار گردید. در اين كارگاه ابتدا معاون آموزشی و تحصيلات تكميلي دانشگاه با بیان اهمیت هدایت تحصیلی و نظارت مستمر برروند تحصیلی دانشجویان و فراهم کردن زمینه شاگردپروری و ارتقای علمی و فردی دانشجویان به موارد مهم شیوه نامه مشاور آموزشی از جمله وظایف استاد مشاور، نحوه نظارت بر انتخاب واحد، حذف و اضافه، تایید فرم های میهمانی ، انتقال و تغییر رشته اشاره نموده و در ادامه خانم کاویانفر رئیس اداره آمار و اطلاعات آموزشی دسترسي هاي مرتبط با استادان مشاور در سامانه جامع آموزشی از جمله نحوه حضور و غیاب، اعلام نظر درخواستهای میهمانی و انتقال دانشجویان و نحوه گزارش گیری از سامانه را توضیح دادند. در پايان كارگاه، معاون آموزشي و تحصيلات تكميلي و مدير خدمات آموزشي دانشگاه به سوالات حضار پاسخ دادند. دسته بندی : خبرها اشتراک گذاری چاپ کردن کپی در حافظه موقت بیشتر بخوانیددربارهبرگزاری کارگاه دانش افزایی مشاور آموزشی مورخ 1402/10/25 »

انتصاب سرپرست جدید مدیریت تحصیلات تکمیلی دانشگاه

وب نما معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی مدیریت خدمات آموزشی - پنهان انتصاب سرپرست جدید مدیریت تحصیلات تکمیلی دانشگاه 10 01 2024 کد خبر : 9029291 تعداد بازدید : 5052 بنا به پیشنهاد معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی و طی حکمی از سوی رئیس دانشگاه گیلان،دکتر مهدی حسام عضو هیات علمی گروه جغرافیا و برنامه ریزی شهری به سمت سرپرست مدیریت تحصیلات تکمیلی دانشگاه منصوب شد. شایان ذکر است پیش از این دکتر محمدجواد مهدی پور مقدم این مسئولیت را برعهده داشت. دسته بندی : خبرها اشتراک گذاری چاپ کردن کپی در حافظه موقت بیشتر بخوانیددربارهانتصاب سرپرست جدید مدیریت تحصیلات تکمیلی دانشگاه »

برگزاری کارگاه دانش افزایی مشاور آموزشی

وب نما معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی مدیریت خدمات آموزشی - پنهان برگزاری کارگاه دانش افزایی مشاور آموزشی 25 12 2023 کد خبر : 8518077 تعداد بازدید : 5439 کارگاه دانش افزایی مشاور آموزشی در تاریخ 25 دی ماه 1402 از ساعت 10 لغایت 12 در تالار حکمت با حضور معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه برگزار می گردد. دسته بندی : خبرها اشتراک گذاری چاپ کردن کپی در حافظه موقت بیشتر بخوانیددربارهبرگزاری کارگاه دانش افزایی مشاور آموزشی »

جلسه شورای دانشجویان بین الملل

وب نما معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی مدیریت خدمات آموزشی - پنهان جلسه شورای دانشجویان بین الملل 14 11 2023 کد خبر : 6969563 تعداد بازدید : 21602 جلسه شورای دانشجویان بین‌الملل با بررسی و تأیید لیست پذیرفته شدگان بین المللی نیمسال اول 1403-1402، ارائه گزارشی از پیگیری‌های قرارداد با تعدادی از موسسات جذب دانشجو، پیشنهاد اصلاح شرایط پذیرش دانشجوی بین‌المللی در نیمسال دوم 1403-1402 و اصلاح ظرفیت تخصیص بورسیه،طرح مواردی پیرامون بیمه سلامت و برخی موارد دانشجویی امروز 23 آبان ماه در اتاق شورای معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه تشکیل شد و اعضای شورای آموزشی بین‌المللی در خصوص موضوعات جلسه به ارائه نظر پرداختند. دسته بندی : خبرها اشتراک گذاری چاپ کردن کپی در حافظه موقت بیشتر بخوانیددربارهجلسه شورای دانشجویان بین الملل »