اطلاعیه برگزاری ترم تابستان 1400(993) دانشگاه گیلان

21 05 2021
کد خبر : 3796508
تعداد بازدید : 528

به اطلاع کلیه دانشجویان عزیز سراسر کشور می رساند دانشگاه گیلان در تابستان سال 1400 مجری ترم تابستان  به صورت مجازی (غیر حضوری ) می باشد.

کلیه دانشجویان موسسات عالی دولتی و غیر دولتی ، آموزشکده های فنی و حرفه ای ، دانشگاه پیام نور و دانشگاه آزاد اسلامی مجاز به اخذ ترم تابستان در دانشگاه گیلان می باشند.

دانشجویان متقاضی از تاریخ 1400/3/17 با کد ملی و شماره شناسنامه ( در قسمت مقطع تحصیلی ، کارشناسی پیوسته را انتخاب نمایند)  وارد سامانه درخواست میهمانی دانشگاه گیلان شده  و نسبت به تکمیل اطلاعات درخواستی اقدام نمایند.لازم است  دانشجویان فرم  میهمانی تابستان را که از دانشگاه مبدا دریافت نموده اند، اسکن  و در مرحله نهایی نسبت به ارسال درخواست خود اقدام نمایند.  فرم دریافتی از دانشگاه مبدا  می بایست حاوی مشخصات ذیل باشد:

عناوین دروس، نام دانشگاه مقصد ، تایید مدیریت آموزش دانشگاه ، شماره و تاریخ دانشگاه مبدا

 لازم به ذکر است ،  دانشجویان محترم می بایست حداکثر تا چهل و هشت ساعت  کاری  پس از تاریخ ارائه درخواست مجددا به سامانه درخواست میهمانی دانشگاه گیلان مراجعه و نسبت به دریافت شماره دانشجویی اقدام و در تاریخ های تعیین شده در تقویم آموزشی ترم تابستان نسبت به انتخاب واحد و پرداخت هزینه اقدام نمایند.

توجه1 :دانشجویان رشته های علوم پزشکی و دانشجویانی که رشته تحصیلی آنان در دانشگاه گیلان وجود ندارد، در قسمت دانشکده ، سایر دانشکده ها و رشته میهمان دانشگاه گیلان را انتخاب نمایند.

توجه2:دانشجویان دانشگاه گیلان بر اساس تقویم آموزشی پس از پرداخت هزینه نسبت به انتخاب واحد اقدام نمایند.

 

پس از انتخاب واحد دانشجویان می توانند بر اساس زمان بندی اعلام شده و  از طریق ادرس الکترونیکی   ecent2.guilan.ac.ir(کلمه کاربری و رمز عبور شماره دانشجویی) وارد سامانه تبادل محتوای الکترونیکی شده   و در کلاس های آنلاین  اقدام مقتضی به عمل آورید.

دریافت راهنمای سامانه آموزش الکترونیکی دانشگاه گیلان

نکات مهم:

1-کلیه کلاس ها به صورت مجازی برگزار خواهد شد، ضروری است  دانشجویان محترم هماهنگی لازم در خصوص پذیرش دروس مجازی را با دانشگاه مبدا به عمل آورند. دانشگاه گیلان مسئولیتی در خصوص عدم پذیرش دروس توسط دانشگاه مبدا نخواهد داشت.

2-کلیه مراحل  ثبت نام در سامانه درخواست میهمانی ، انتخاب واحد، پرداخت شهریه و برگزاری کلاس ها به صورت غیر حضوری می باشد و دانشگاه از پذیرش دانشجو به صورت حضوری معذور است.

3-حذف و اضافه در ترم تابستان امکان پذیر نمی باشد.

4-درصورت انتخاب واحد و عدم انصراف در زمان مقرر شهریه واریز شده قابل عودت نمی باشد. بدیهی است در صورت به حد نصاب نرسیدن تعداد دانشجویان در یک کلاس شهریه پرداختی پس از طی روال اداری قابل پرداخت خواهد بود.

 

5-حضور دانشجو در کلاس های آنلاین الزامی است ، لذا دانشجو می بایست به زمان برگزاری کلاس ها و تاریخ امتحان (ارزیابی) به جهت عدم تداخل توجه کافی داشته باشد.

لیست دروس ارائه شده برای کلیه ورودی ها

تقویم آموزشی ترم تابستان 1400

شهریه ترم تابستان 1400

با توجه به تاخیر در اعلام نتایج کنکور سال 1399 و کاهش واحدهای انتخابی دانشجویان ورودی 99 در نیمسال اول سال تحصیلی 1400-1399 بر این اساس با اعلام حوزه معاونت آموزشی دانشگاه و نظر گروه های آموزشی مربوطه دروس ذیل بدون پرداخت هزینه در تابستان 1400(993) برای این عزیزان ارائه گردیده است.لازم به ذکر است دانشجویان دوره نوبت دوم (شبانه) ملزم به پرداخت شهریه متغیر دروس می باشند.

لیست دروس ارائه شده مخصوص دانشجویان ورودی 99(جدید)


دسته بندی :
خبرها

خبر های مهم

نمایشگر دسته ای مطالب

17 01 2024

برگزاری کارگاه دانش افزایی مشاور آموزشی مورخ 1402/10/25

کارگاه دانش افزایی مشاور آموزشی در تاریخ 1402/10/25 در تالار حکمت دانشگاه برگزار گردید. در اين كارگاه ابتدا معاون آموزشی و تحصيلات تكميلي دانشگاه با بیان اهمیت هدایت تحصیلی و نظارت مستمر برروند تحصیلی دانشجویان و فراهم کردن زمینه شاگردپروری و ارتقای علمی و فردی دانشجویان به موارد مهم شیوه نامه مشاور آموزشی از جمله وظایف استاد مشاور، نحوه نظارت بر انتخاب واحد، حذف و اضافه، تایید فرم های میهمانی ، انتقال و تغییر رشته اشاره نموده و در ادامه خانم کاویانفر رئیس اداره آمار و اطلاعات آموزشی دسترسي هاي مرتبط با استادان مشاور در سامانه جامع آموزشی از جمله نحوه حضور و غیاب، اعلام نظر درخواستهای میهمانی و انتقال دانشجویان و نحوه گزارش گیری از سامانه را توضیح دادند. در پايان كارگاه، معاون آموزشي و تحصيلات تكميلي و مدير خدمات آموزشي دانشگاه به سوالات حضار پاسخ دادند.​​​​​​​