بستن
FA EN AR RU FR CHI

نحوه ارسال مدارک ثبت نامی دانشجویان ورودی 99(جدید)

نحوه ارسال مدارک ثبت نامی دانشجویان ورودی 99(جدید)


نحوه ارسال مدارک ثبت نامی دانشجویان ورودی 99(جدید)

 

پیرو اطلاعیه های قبلی به اطلاع کلیه دانشجویان محترم  ورودی 99 می رساند ، با مراجعه به  شعب پستی  سراسر کشور نسبت به ارسال مدارک مقطع قبلی به شرح  ذیل  اقدام نمایند :

مدارک مورد نیاز مقطع کارشناسی

نظام آموزشی 3-3-6 :

1-اصل گواهی دیپلم متوسطه دوره چهارساله (پایه دوازدهم نظام آموزشی جدید) با مهر و امضاء مدیر دبیرستان یا

اصل گواهی موقت دیپلم دوره متوسطه دوره چهارساله با مهر و امضاء مدیر دبیرستان

2- اصل کارنامه تحصیلی سه سال آخر دبیرستان با مهر و امضاء مدیردبیرستان

3- اصل فرم 602 با مهر و امضاء مدیر دبیرستان یا کارنامه پایه های دهم، یازدهم و دوازدهم با مهر و امضاء مدیر دبیرستان

نظام آموزشی سالی واحدی یا ترمی واحدی:

1-اصل گواهی پیش دانشگاهی با مهر و امضاء مدیر پیش دانشگاهی  یا اصل گواهی موقت پیش دانشگاهی با مهر و امضاء مدیر پیش دانشگاهی

2-اصل کارنامه پیش دانشگاهی با مهر و امضاء مدیر پیش دانشگاهی

 3 -اصل گواهی دیپلم متوسطه با مهر و امضاء مدیر دبیرستان  یا اصل گواهی موقت دیپلم متوسطه با مهر و امضاء مدیر دبیرستان

4-اصل کارنامه سه سال آخر دبیرستان با مهر و امضاء مدیر دبیرستان

نظام قدیم آموزشی:

1- اصل گواهی دیپلم   یا اصل گواهی موقت دیپلم   2- اصل گواهی سال ماقبل و دو سال ماقبل دیپلم

دارندگان مدرک کاردانی پیوسته:

1- اصل گواهی مدرک کاردانی پیوسته  یا اصل گواهی موقت کاردانی پیوسته   2-  اصل گواهی سال ماقبل و دوسال ماقبل

مدارک مورد نیاز مقطع کارشناسی ارشد

  1. اصل دانشنامه یا اصل گواهی موقت کارشناسی  یا اصل گواهی سطح 2حوزه علمیه

(مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری یا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و یا شورای عالی انقلاب فرهنگی)

2. اصل فرم معدل تایید شده توسط دانشگاه محل اخذ مدرک که معدل آن تا تاریخ 98/11/30 در آن قید شده است (برای آن دسته از دانشجویان که از تاریخ 99/06/15 لغایت 99/07/30 فارغ التحصیل شده اند).

مدارک مورد نیاز مقطع دکتری

اصل دانشنامه یا اصل گواهی موقت کارشناسی ارشد  یا اصل گواهی سطح 3حوزه علمیه

(مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری یا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و یا شورای عالی انقلاب فرهنگی)

 

نکات مهم

  1. حضور شخص دانشجو جهت ارائه مدارک به شعب پستی الزامی است.
  2. هنگام مراجعه به شعب پست همراه داشتن کارت ملی و شناسنامه جهت احراز هویت  الزامی می باشد.
  3. نظر به اینکه اصل مدارک تحصیلی مقاطع قبلی ارائه شده تا زمان فراغت از تحصیل و تسویه حساب در پرونده ضبط می شود لازم است پذیرفته شدگان قبل از تحویل، کپی برابر اصل آنها را به تعداد دلخواه نزد خود نگهدارند.
  4. بر روی پاکت دریافتی از پست، مقطع، نام رشته تحصیلی و دانشکده مربوطه (با درج کد پستی دانشکده) ذکر شود.
  5. در  نگهداری رسید دریافتی از پست دقت لازم را به عمل آورند.
  6. جهت مشاهده وضعیت مدارک ارسالی کد 24 رقمی دریافتی از پست را در لینک ذیل وارد نمایند: https://tracking.post.ir
  7. پس از حصول اطمینان از وصول مدارک به دانشگاه گیلان از طریق لینک فوق با مراجعه به سامانه امور آموزشی دانشگاه و از طریق کارتابل خود از وضعیت وصول مدرک به کارشناس مربوطه اطمینان حاصل فرمایید.
  8. مهلت ارسال مدارک تا تاریخ 1399/12/20 می باشد.
  9. درصورت عدم وصول مدارک در موعد مقرر(1399/12/20) و یا ارسال مدارک به صورت ناقص، مسئولیت عواقب ناشی از آن برعهده دانشجو خواهد بود.

آدرس پستی دانشکده های دانشگاه گیلان

 

 

آدرس کوتاه :