بستن
FA EN AR RU FR

قابل توجه متقاضیان میهمان و انتقال به دانشگاه گیلان در نیمسال اول سال تحصیلی 99-98

قابل توجه متقاضیان میهمان و انتقال به دانشگاه گیلان در نیمسال اول سال تحصیلی 99-98


قابل توجه متقاضیان میهمان و انتقال به دانشگاه گیلان در نیمسال اول سال تحصیلی 99-98

به اطلاع دانشجویان گرامی سایر دانشگاه های کشور متقاضی میهمان و انتقال به دانشگاه گیلان می رساند جهت ارائه درخواست از طریق سامانه های ذیل :

سامانه درخواست میهمانی

سامانه درخواست انتقال

ابتدا با کد ملی و شماره شناسنامه وارد سامانه شده و سپس نسبت به تکمیل اطلاعات اقدام نمایند

مدارک مورد نیاز جهت بررسی درخواست ها

  • اسکن مدارک ذیل

کارنامه تحصیلی دانشجو در دانشگاه مبدا، کارت ملی، شناسنامه و فرم تعهد دریافتی از سامانه سجاد (تکمیل شده)

دانشجویانی که در سامانه سازمان امور دانشجویان(سجاد ) نسبت به ارائه درخواست اقدام نموده اند ، در قسمت  شماره نامه  ، درخواست سامانه ای  و در قسمت تاریخ نامه ، تاریخ درخواست در سامانه سازمان امور دانشجویان را  درج نمایند.

 پس از پر نمودن اطلاعات مورد نیاز در قسمت مشخصات اصلی ، لازم است دانشجویان عکس خود را در قسمت مربوطه الصاق نمایند.

توجه۱ : پس از  انجام مراحل فوق،  می بایست  نسبت به ارسال درخواست خود از طریق گزینهارسال اقدام نمایند.

توجه ۲:  دانشجویان محترم می توانند هفتاد و دوساعت (سه روز کاری) پس از ثبت درخواست مجددا به سامانه مراجعه ، بدون مراجعه حضوری و صرفا از طریق سامانه درخواست خود را پی گیری نمایند.

توجه ۳:  در صورت موافقت با درخواست ، متقاضی می تواند شماره دانشجویی مربوط به دانشگاه گیلان  را مشاهده و دریافت نماید.

توجه ۴:  پس از دریافت شماره دانشجویی از طریق سامانه جامع آموزش   بر اساس  تقویم آموزشی دانشگاه اقدام به انتخاب واحد نمایند.

توجه ۵ : دانشجویانی که سابقه میهمانی ندارند یا با انتقال آنها موافقت شده است ، جهت دریافت کارت دانشجویی  نسبت به پرداخت مبلغ ۲۲۰۰۰۰ ریال (معادل بیست و دو هزار تومان ) از طریق سامانه پرداخت الکترونیکی اقدام و مراتب را به کارشناس اداره پذیرش و ثبت نام اعلام نمایند.لازم به ذکر است دانشجویان میهمانی که کارت دانشجویی دارند ، نیازی به درخواست مجدد نمی باشد.

توجه 6:  دانشجویانی که با انتقال دائم آنان موافقت شده است جهت تسویه حساب میهمان وارد کارتابل آموزشی شده و از قسمت فرم های درخواست ، تسویه حساب میهمان از را انتخاب نمایند و همچنین کارت میهمان خود را به  اداره پذیرش و ثبت نام تحویل دهند.

توجه 7:  دانشجویان متقاضی میهمان می توانند از تاریخ 98/5/7  لغایت 98/6/9 نسبت به تکمیل و ارسال درخواست اقدام  نمایند.لازم است دانشجویان میهمان دائم دانشگاه گیلان جهت فعال نمودن ترم اول ۹۸-۹۷ مجددا سامانه درخواست میهمانی را  تکمیل  و در قسمت اسکن مدارک در برگه ای دروس مورد تقاضای خود را نوشته و اسکن نمایند.

 توجه 8:   دانشجویان متقاضی انتقال می توانند  از تاریخ98/5/7  لغایت 98/6/9 نسبت به تکمیل و ارسال درخواست خود اقدام نمایند.

توجه 9 :دانشجویانی که با توجه به تسهیلات فرزندان اعضای هیات علمی به صورت انتقال مشروط ( میهمانی ) به دانشگاه گیلان معرفی شده اند، از طریق سامانه درخواست انتقال درخواست خود را ارائه نمایند. در ضمن برای اینگونه دانشجویان نیاز به ارائه فرم از دانشگاه مبدا نمی باشد.( دانشجویان در قسمت شرح علت انتقال به فرزند عضو هیات علمی اشاره نمایند).در صورت  موافقت با انتقال دائم این دانشجویان می بایست به آموزش دانشکده مراجعه و نسبت به تحویل مدارک و مشخص نمودن وضعیت نظام وظیفه اقدام نمایند.

توجه مهم :با توجه به شروع انتخاب واحد نیمسال  اول سال تحصیلی 99-98 از تاریخ 1398/6/10 تاریخ های اعلام شده فوق به هیچ وجه قابل تمدید نمی باشد.