بستن
FA EN AR RU FR CHI

قابل توجه دانشجویان گرامی متقاضی میهمان و انتقال از سایر دانشگاه های کشور به دانشگاه گیلان

قابل توجه دانشجویان گرامی متقاضی میهمان و انتقال از سایر دانشگاه های کشور به دانشگاه گیلان


قابل توجه دانشجویان گرامی متقاضی میهمان و انتقال از سایر دانشگاه های کشور به دانشگاه گیلان

قابل توجه دانشجویان گرامی متقاضی میهمان و انتقال از سایر دانشگاه های کشور به دانشگاه گیلان

به اطلاع دانشجویان گرامی متقاضی میهمان و انتقال از  سایر دانشگاه های کشور به دانشگاه گیلان می رساند از طریق سامانه های ذیل درخواست های خود را برای نیمسال دوم سال تحصیلی 1401-1400ثبت نمایند:

سامانه درخواست میهمانی  از سایر دانشگاه ها

سامانه درخواست انتقال از سایر دانشگاه ها

ابتدا با کد ملی و شماره شناسنامه وارد سامانه شده و سپس نسبت به تکمیل اطلاعات اقدام نمایند:

مدارک مورد نیاز جهت بررسی درخواست ها

-اسکن مدارک ذیل:

کارنامه تحصیلی دانشجو در دانشگاه مبدا، کارت ملی و تمامی صفحات شناسنامه

-دانشجویانی که در سامانه سازمان امور دانشجویان(سجاد ) نسبت به ارائه درخواست اقدام نموده اند ، در قسمت  شماره نامه  ، درخواست سامانه ای  و در قسمت تاریخ نامه ، تاریخ درخواست در سامانه سازمان امور دانشجویان را  درج نمایند.

 -پس از تکمیل اطلاعات مورد نیاز در قسمت مشخصات اصلی ، لازم است دانشجویان عکس خود را در قسمت مربوطه الصاق نمایند.

توجه۱ : پس از  انجام مراحل فوق،  می بایست  نسبت به ارسال درخواست خود از طریق گزینه ارسال اقدام نمایند.

توجه ۲:  دانشجویان محترم می توانند هفتاد و دوساعت (سه روز کاری) پس از ثبت درخواست مجددا به سامانه درخواست میهمانی از سایر دانشگاه ها  مراجعه ( بدون مراجعه حضوری و صرفا از طریق سامانه) و درخواست خود را پی گیری نمایند.

توجه ۳:  در صورت موافقت با درخواست ، متقاضی می تواند شماره دانشجویی مربوط به دانشگاه گیلان را  پس از ورود مجدد به سامانه درخواست میهمانی از سایر دانشگاه هامشاهده و دریافت نماید.

توجه ۴:  پس از دریافت شماره دانشجویی از طریق سامانه جامع آموزش   بر اساس  تقویم آموزشی دانشگاه اقدام به انتخاب واحد نمایند.

توجه ۵ : دانشجویانی که سابقه میهمانی ندارند یا با انتقال آنها موافقت شده است ، جهت دریافت کارت دانشجویی  نسبت به پرداخت مبلغ 250000 ریال (معادل بیست و پنج هزار تومان ) از طریق سامانه پرداخت آنلاین اقدام و مراتب را به کارشناس اداره پذیرش و ثبت نام اعلام نمایند.لازم به ذکر است دانشجویان میهمانی که کارت دانشجویی دارند ، نیازی به درخواست مجدد نمی باشد.

توجه 6:  دانشجویانی که پس از چهار نیمسال  مهمانی در دانشگاه گیلان  با انتقال دائم آنان موافقت شده است جهت تسویه حساب ترم های میهمانی و ارسال نمرات میهمانی به دانشگاه مبدا با شماره دانشجویی میهمان وارد کارتابل آموزشی شده و از قسمت فرم های درخواست ، تسویه حساب "میهمان از" را انتخاب و کارت میهمان خود را به  اداره پذیرش و ثبت نام تحویل نمایند. همچنین سی دی حاوی اسکن مدارک تحصیلی شامل گواهی دیپلم متوسطه شامل  نظام آموزشی 3-3-6 ، فرم 602 ، گواهی دوسال ماقبل دیپلم ، را  به آموزش دانشکده تحویل دهند.

 

توجه 7:  دانشجویان متقاضی میهمان و انتقال می توانند از تاریخ 1400/10/13  لغایت 1400/11/13 نسبت به تکمیل و ارسال درخواست اقدام  نمایند.لازم است دانشجویان میهمان دائم دانشگاه گیلان جهت فعال نمودن ترم دوم سال تحصیلی 1401-1400مجددا سامانه درخواست میهمانی از سایر دانشگاه ها را  تکمیل  و در قسمت اسکن مدارک در برگه ای دروس مورد تقاضای خود را نوشته و اسکن نمایند.

 توجه 8 : دانشجویانی که با توجه به تسهیلات فرزندان اعضای هیات علمی به صورت انتقال مشروط ( میهمانی ) به دانشگاه گیلان معرفی شده اند،جهت فعال شدن شماره دانشجویی در نیمسال دوم سال تحصیلی 1401-1400 مجددا درخواست خود را از سامانه درخواست میهمانی از سایر دانشگاه ها  ارسال نمایند. لازم به ذکر است برای اینگونه دانشجویان نیاز به ارائه فرم از دانشگاه مبدا نمی باشد.

راهنمای درخواست میهمانی دانشجویان از سایر دانشگاه های کشور به دانشگاه گیلان

راهنمای درخواست  انتقالی دانشجویان از سایر دانشگاه های کشور به دانشگاه گیلان

                                                                                                        

آدرس کوتاه :