بستن
FA EN

اطلاعیه نقل و انتقالات از سایر دانشگاه ها به دانشگاه گیلان

اطلاعیه نقل و انتقالات از سایر دانشگاه ها به دانشگاه گیلان

به اطلاع دانشجويان گرامی سایر دانشگاه های کشور متقاضی ميهمان و انتقال به دانشگاه گيلان می رساند با رعایت مفاد آیین نامه میهمان و انتقال  نسبت به ارائه درخواست از طريق سامانه های  اقدام نمایند. سامانه بررسی درخواست ميهمان از (تاريخ 97/10/1  لغايت 97/11/13 ) سامانه بررسی درخواست انتقال (از تاريخ97/11/1 لغايت 97/11/13 ) (در صورت فعال نبودن سامانه های فوق الذکر راهنمای ذیل را مطالعه نمایید) فرم راهنما توجه مهم: دانشجوياني که نیمسال اول 98-97 با میهمانی آنان در سامانه سازمان امور دانشجويان برای دو نیمسال موافقت شده است، جهت فعال شدن شماره دانشجویی در نیمسال جاری می بایست مجددا نسبت به ارائه درخواست در سامانه میهمانی اقدام نمایند.   مدارک مورد نياز جهت بررسی درخواست ها
  • اسکن مدارک ذيل :
1- فرم ميهماني يا انتقال دائم تاييد شده از دانشگاه مبدا (در صورتيکه درخواست سامانه ای سازمان امور دانشجويان داشته باشند، نياز به ارائه فرم از دانشگاه مبدا نمی باشد، لازم است اين دانشجويان در قسمت شرح علت ميهماني به آن اشاره نمايند و در قسمت شماره نامه عبارت "درخواست سامانه ای" و در قسمت تاریخ ، تاریخ درخواست در اردیبهشت ماه را درج نمایند) 2- کارنامه تحصيلي دانشگاه مبدا 3- کارت ملی 4- شناسنامه
  • پس از تکمیل اطلاعات مورد نياز در قسمت مشخصات اصلي ، لازم است دانشجويان عکس خود را در قسمت مربوطه الصاق نمايند.
توجه1: پس از  انجام مراحل فوق،  مي بايست  نسبت به ارسال درخواست خود از طريق گزينه" ارسال" اقدام نمايند. توجه 2:  دانشجویان محترم می توانند هفتاد و دوساعت(سه روز کاری) پس از ثبت درخواست مجددا به سامانه مراجعه ( بدون مراجعه حضوری) و درخواست های خود را پي گيری نمايند. توجه 3:   در صورت موافقت با درخواست ، متقاضی می تواند شماره دانشجويي مربوط به دانشگاه گيلان  را مشاهده و دريافت نمايد. توجه 4:  پس از دريافت شماره دانشجويي از طريق سامانه اتوماسيون اداری  بر اساس تقويم آموزشی دانشگاه اقدام به انتخاب واحد نمايند. توجه 5:  دانشجويانی که سابقه ميهمانی ندارند يا با انتقال آنها موافقت شده است ،  نسبت به پرداخت مبلغ 220000 ريال (معادل بيست و دو هزار تومان ) از طريق سامانه پرداخت آنلاین   اقدام و به همراه کارت شناسایی معتبر جهت دریافت کارت میهمانی یا انتقال به اداره پذيرش و ثبت نام دانشگاه مراجعه نمايند.لازم به ذکر است دانشجويان ميهمانی که کارت دانشجويي دارند ، نيازی به درخواست مجدد ندارند. در ضمن دانشجوياني که میهمانی آنان به اتمام رسیده است و یا  با انتقال دائم آنان موافقت شده است جهت تسويه حساب ميهمان وارد کارتابل آموزشی شده و از قسمت فرم های درخواست ، تسويه حساب ميهمان از را انتخاب نمايند و همچنین کارت دانشجویی  ميهمان خود را به آموزش دانشگاه تحويل نمايند. توجه 6: دانشجويان متقاضی ميهمان می توانند از تاريخ 97/10/1  لغايت 97/11/13 نسبت به تکميل و ارسال درخواست اقدام  نمايند.لازم است دانشجويان ميهمان دائم دانشگاه گيلان جهت فعال نمودن ترم  دوم سال تحصیلی 98-97 مجددا سامانه میهمانی از را تکمیل  و در قسمت اسکن مدارک در برگه ای دروس مورد تقاضای خود را نوشته و اسکن نمايند.  توجه 7:  دانشجويان متقاضی انتقال می توانند  از تاريخ97/11/1 لغايت 97/11/13 نسبت به تکميل و ارسال درخواست خود اقدام نمايند. توجه 8 :دانشجويانی که با توجه به تسهيلات فرزندان اعضای هيات علمی به صورت انتقال مشروط ( ميهمانی ) به دانشگاه گيلان معرفی شده اند،جهت فعال شدن شماره دانشجویی در نیمسال جاری مجددا درخواست خود را از سامانه میهمان از  ارسال نمایند. لازم به ذکر است برای اينگونه دانشجويان نياز به ارائه فرم از دانشگاه مبدا نمی باشد. توجه 9): تغییر رشته داخلی، انتقال توأم با تغییر رشته و انتقال دائم از  رشته هایی  که پذيرش آن با احتساب سوابق تحصیلی (بدون آزمون) بوده است ، به رشته های با آزمون ممنوع می  باشد. توجه 10):کلیه دانشجویان میهمان و انتقال ملزم به پرداخت شهریه می باشند . دانشجویان انتقالی درصورت دارا بودن کد رشته دانشگاه مقصد از پرداخت شهریه معاف هستند. توجه مهم :با توجه به شروع انتخاب واحد نيمسال دوم سال تحصيلي 98-97 از تاريخ 97/11/14 تاريخ هاي اعلام شده فوق قابل تمديد نمی باشد.