جلسات ارائه سمینار، آزمون جامع، دفاع از طرح پیشنهادی پایان نامه یا رساله و دفاع از پایان نامه یا رساله نهایی

اطلاعیه شماره 3- ویژه دانشجویان تحصیلات تکمیلی

17 11 2020
کد خبر : 3796862
تعداد بازدید : 364

بدین وسیله موارد ذیل درخصوص جلسات ارائه سمینار، آزمون جامع، دفاع از طرح پیشنهادی پایان نامه یا رساله و دفاع از پایان نامه یا رساله نهایی دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی  در نیمسال جاری به شرح ذیل جهت استحضار اعلام می گردد:

 
  • مهلت دفاع نیمسال اول 1400-1399 طبق تقویم آموزشی تا تاریخ 1399/11/30 می باشد.
  • از تاریخ 1399/09/01 برگزاری جلسات ارائه سمینار و دفاع از طرح پیشنهادی پایان نامه یا رساله صرفا به صورت غیرحضوری  یا نیمه حضوری انجام خواهد شد.
  • برگزاری دفاع به شیوه غیرحضوری و نیمه حضوری صرفا تا زمان بهتر شدن شرایط شیوع ویروس با اعلام ستاد ملی مبارزه با کرونا امکان پذیر است.
  • برگزاری دفاع نیمه­ حضوری می ­بایست با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و طبق پروتکل های وزارت بهداشت انجام شود.
  • برگزاری آزمون جامع در صورت صلاحدید گروه آموزشی مربوطه می تواند به صورت شفاهی و غیرحضوری انجام شود.
  • در صورتیکه گروه آموزشی تمایل به برگزاری آزمون جامع بصورت شفاهی نداشته باشد، این مرحله به عنوان عدم حضور و غیبت دانشجو تلقی نمی شود.

 

معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه


دسته بندی :
اطلاعیه ها
اطلاعیه ها

خبر های مهم

نمایشگر دسته ای مطالب

17 01 2024

برگزاری کارگاه دانش افزایی مشاور آموزشی مورخ 1402/10/25

کارگاه دانش افزایی مشاور آموزشی در تاریخ 1402/10/25 در تالار حکمت دانشگاه برگزار گردید. در اين كارگاه ابتدا معاون آموزشی و تحصيلات تكميلي دانشگاه با بیان اهمیت هدایت تحصیلی و نظارت مستمر برروند تحصیلی دانشجویان و فراهم کردن زمینه شاگردپروری و ارتقای علمی و فردی دانشجویان به موارد مهم شیوه نامه مشاور آموزشی از جمله وظایف استاد مشاور، نحوه نظارت بر انتخاب واحد، حذف و اضافه، تایید فرم های میهمانی ، انتقال و تغییر رشته اشاره نموده و در ادامه خانم کاویانفر رئیس اداره آمار و اطلاعات آموزشی دسترسي هاي مرتبط با استادان مشاور در سامانه جامع آموزشی از جمله نحوه حضور و غیاب، اعلام نظر درخواستهای میهمانی و انتقال دانشجویان و نحوه گزارش گیری از سامانه را توضیح دادند. در پايان كارگاه، معاون آموزشي و تحصيلات تكميلي و مدير خدمات آموزشي دانشگاه به سوالات حضار پاسخ دادند.​​​​​​​