اطلاعیه شماره 13- ارزیابی پایانی نیمسال دوم 99-98

23 06 2020
کد خبر : 3797079
تعداد بازدید : 346

بسمه تعالی

 

قابل توجه دانشجویان عزیز

با توجه به نزدیکی زمان ارزیابی پایانی نیمسال دوم سال تحصیلی 1399-1398 توجه شما را نکات زیر جلب می نماید:

1-  با توجه به تعدد منابع خبری در دسترس تاکید می شود، تنها مرجع رسمی و قانونی در رابطه با اطلاع رسانی در خصوص موضوعات مربوط به ارزیابی مستمر و امتحانات پایان ترم حوزه معاونت آموزشی دانشگاه است. لذا از کلیه دانشجویان تقاضا می شود به اطلاعیه های صادره از سوی این معاونت مندرج در سایت دانشگاه توجه نمایند.

2- دانشجویان فارغ التحصیلی که دو امتحان همزمان دارند، با هماهنگی و مسئولیت معاون محترم آموزشی دانشکده می توانند نسبت به برگزاری آزمون دوم بعد از آزمون اول اقدام نمایند.

3- با توجه به اطلاعیه های قبلی یادآور می شود، در ترم جاری هزینه ای برای اخذ مجدد دروس افتاده (مردودی) از سوی دانشگاه دریافت نخواهد شد همچنین یادآور می شود مشروطی در سنوات دانشجو محاسبه نمیشود و در صورت اخذ نمره قبولی در ترمهای آتی، نمره مردودی در محاسبه معدل نیمسال دانشجو بی تاثیر خواهد بود.

4- از استادان محترم درخواست شده است در صورت صلاحدید برای پاسخگویی به سوالات احتمالی دانشجویان در طول مدت امتحان تالار گفتگو در سامانه تبادل محتوای الکترونیکی یا ارتباط با دانشجویان در گروه واتساپی را فعال نمایند.

5- پیشنهاد می شود در صورتیکه امتحان درسی از طریق سامانه تولید محتوای الکترونیکی دانشگاه برگزار می شود برای آشنایی بیشتر با این سامانه به فیلمهای آموزشی و فایلهای راهنمای آزمون در سامانه یاد شده به آدرس ecent.guilan.ac.ir مراجعه نمایند.

6- پیشنهاد می شود چند دقیقه قبل از زمان برگزاری آزمون در سامانه موردنظر ورود کنید تا از وضعیت اینترنت و سیستم خود مطمئن شوید.

7- در هنگام شرکت در آزمون برخط  به مواردی مانند تالار گفتگو در سامانه تبادل محتوا، ایمیل یا واتس اپ برای برقراری ارتباط با استادان توجه نمایید تا در صورت بروز مشکلات احتمالی بتوانید با استاد در تماس باشید.

8- در صورت بروز مشکل فنی در هنگام آزمون برخط (مانند قطعی اینترنت، برق و....) آرامش خود را حفظ نموده و پس از برقراری ارتباط ابتدا سوالات پاسخ داده شده را کنترل و سپس به آزمون ادامه دهید.

9- در صورت وجود هرگونه سوال در خصوص سامانه تولید محتوای الکترونیکی می توانید موضوع را از طریق کانال ارتباطی guilan.elearning@gmail.com  یا شماره پیامکی 10004845 پیگیری بفرمائید.

10- نکات و ملزومات مهم برای شرکت در آزمون غیرحضوری در جدول زیر مشخص گردیده است

ملزومات

توضیح

کامپیوتر (PC)، لپ تاپ، تبلت

-

اینترنت پرسرعت

حداقل پهنای باند Mbps 1

مرورگر

فایرفاکس یا کروم

سایز فایل ارسالی پاسخ‌

حداکثر 2 مگابایت

نرم افزارهای مربوط به اسناد و محتواها

Office، Acrobat Reader و ...

نرم افزارهای مربوط به کاهش سایز عکس

Paint (از بخش resize ابعاد را کاهش دهید)

Photoshop

اپلیکیشن‌های پیشنهادی جهت کاهش سایز عکس

(حتما قبل از شرکت در آزمون، اپلیکیشن­ها را بررسی نمایید!)

Android

Photo & Picture Resizer (لینک دانلود از گوگل پلی)

 

Photo Compress & Resize (لینک دانلود از گوگل پلی)

IOS

Photo Compress (لینک دانلود از App Store)

 

                                معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه

 


دسته بندی :
اطلاعیه ها
اطلاعیه ها

خبر های مهم

نمایشگر دسته ای مطالب

17 01 2024

برگزاری کارگاه دانش افزایی مشاور آموزشی مورخ 1402/10/25

کارگاه دانش افزایی مشاور آموزشی در تاریخ 1402/10/25 در تالار حکمت دانشگاه برگزار گردید. در اين كارگاه ابتدا معاون آموزشی و تحصيلات تكميلي دانشگاه با بیان اهمیت هدایت تحصیلی و نظارت مستمر برروند تحصیلی دانشجویان و فراهم کردن زمینه شاگردپروری و ارتقای علمی و فردی دانشجویان به موارد مهم شیوه نامه مشاور آموزشی از جمله وظایف استاد مشاور، نحوه نظارت بر انتخاب واحد، حذف و اضافه، تایید فرم های میهمانی ، انتقال و تغییر رشته اشاره نموده و در ادامه خانم کاویانفر رئیس اداره آمار و اطلاعات آموزشی دسترسي هاي مرتبط با استادان مشاور در سامانه جامع آموزشی از جمله نحوه حضور و غیاب، اعلام نظر درخواستهای میهمانی و انتقال دانشجویان و نحوه گزارش گیری از سامانه را توضیح دادند. در پايان كارگاه، معاون آموزشي و تحصيلات تكميلي و مدير خدمات آموزشي دانشگاه به سوالات حضار پاسخ دادند.​​​​​​​